Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z kompilatorem

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-22 09:57
Autor Wiadomość
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z kompilatorem
» 2013-02-21 00:11:03
Cześć. Mam taki dość dziwny problem. Musiałem zainstalować na nowo system operacyjny i wgrać sobie wszystkie programy i doszło do tego, że musiałem zainstalować od nowa Code::Blocks i bibliotekę SFML 2.0 i teraz jest taki problem, że przy uruchomieniu jak najprostrzej aplikacji w SFML to okno w ogóle się nie uruchamia tylko wyrzuca komunikat o zaprzestaniu pracy programu. SFML zainstalowałem na pewno dobrze. Jeżeli chodzi o konfiguracje projektu to też robię to na pewno dobrze, bo już wcześniej robiłem w SFML grę i nie chce ona zadziałać po kompilacji. Nie mam pojęcia co się stało. Kombinuję już tak z tym prawie cały dzień. Myślałem nad zainstalowaniem czystego Code::Blocks i doinstalowanie osobno MINGW ale nie wiem czy jest w tym jakiś sens i czy to coś pomoże. Za każdą podpowiedź co może być nie tak będę wdzięczny.
P-76602
mactec
» 2013-02-21 11:53:40
Może to być wina DLL'ek. Spróbuj odpalić jakiś inny program w SFML, nie twój.
P-76608
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-21 14:14:39
Inne programy w SFML odpalają się tylko jest własnie problem z moimi. Nie mam pojęcia co jest. Gdyby to była wina DLL'ek to by wyrzuciło, że nie znaleziono wymaganego pliku dll.

Dobra zainstalowałem starą wersję Code::Blocks i działa. Nie wiem czemu tak się dzieje na nowej wersji. próbowałem nawet zainstalować czyste C::B i doinstalować Mingw osobno i tak samo się działo.
P-76611
mactec
» 2013-02-21 16:10:34
Gdyby to była wina DLL'ek to by wyrzuciło
Nie koniecznie, czasami jak używa się nieaktualnej wersji DLL'ki to mogą po prostu występować crash'e bez żadnych komunikatów.
P-76615
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-21 20:55:20
Ale DLL dołącza się dopiero jak chce się uruchomić program nie z poziomu kompilatora. A jak mogły by być nieaktualne DLL'ki od SFML jak na tej najnowszej wersji nie działa a na starszej wersji ta sama wersja działa.
P-76666
mactec
» 2013-02-21 21:42:53
Ale DLL dołącza się dopiero jak chce się uruchomić program
Tak wiem, ale ty chyba miałeś właśnie problem z odpaleniem programów?

A jak mogły by być nieaktualne DLL'ki od SFML jak na tej najnowszej wersji nie działa a na starszej wersji ta sama wersja działa.
Nie wiem, może wybrałeś przy uruchamianiu Code::Blocks inny kompilator albo samego sfml'a dla innego kompilatora ściągnąłeś, chociaż w sumie wtedy powinny wystąpić błędy przy kompilacji, nie wiem :/. 
Ale chodziło mi o te że, jak byś używał jakiejś nie odpowiedniej DLL'ki(np. przestarzałej) to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że wystąpi crash.
P-76674
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-21 21:58:41
Ściągnąłem "codeblocks-12.11mingw-setup.exe" z oficjalnej strony programu i SFML 2.0 z strony więc najnowsza wersja więc nie wiem jak mogło by być coś przestarzałe. No przy kompilacji żadnych błędów nie miałem :/ Kod też dobry był na 100% bo ten sam kod skompilowałem na starszej wersji i działa.
P-76681
Gabes
» 2013-02-21 22:08:21
Pobrałeś wersje ostatnią nie najnowszą (10.IV.2012).
Innej nie ma, co zrobić pobierz starszą wersje MinGW, umieść na innej partycji i zmieniaj ustawienia C::B podczas kompilacji SFML2.

P-76686
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona