Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Najlepsza biblioteka do gier 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 21:53
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2013-03-02 15:45:13
To jest właśnie dynamiczne linkowanie.
Nie... Źle zrozumiałeś. Wiem co to linkowanie dynamiczne, ale chodzi mi żeby to zlinkować statycznie (sfml) i dodać te DLL-ki. Nie bardzo chce mi się przekompilowywać sfml :P
P-77480
m4tx
» 2013-03-02 15:50:58
Wiem co to linkowanie dynamiczne, ale chodzi mi żeby to zlinkować statycznie (sfml) i dodać te DLL-ki.
Czyli że niby jakie DLL-ki? Masz na myśli zależności SFML?
P-77483
Mrovqa
» 2013-03-04 08:46:26
Linkując statycznie SFMLa i tak trzeba dodać DLLki OpenALa i libsnda.
P-77642
hincu
» 2013-03-04 10:54:11
mrovqa gcc 4.7.2 linkuje statyczne :P wystarczy -static-libstdc++ i tyle
co do biblioteki bierz sfml2 ( do tego thor [rozszerzenie do sfml, w celu tworzenia gier ] i tgui[fajna biblioteka gui oparta  na sfml] ) i masz zajebisty silnik do gier 2d z wbudowana obsluga sieci ( sfml network )
P-77643
m4tx
» 2013-03-04 15:33:17
mrovqa gcc 4.7.2 linkuje statyczne :P wystarczy -static-libstdc++ i tyle
Że tak zapytam... Co ma libstdc++ do tego, co mówi Mrowqa? On pisał o SFML-u, OpenAL-u i libsnd, a ty tu nagle z libstdc++ wyjeżdżasz O_o
P-77656
kolosemanoa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-15 20:46:11
Dużo tych bibliotek do wyboru ;P

Trochę allegro było, ale teraz only OpenGL ;)
P-78475
RazzorFlame
» 2013-03-15 21:06:45
Gut czojs men! Na pewno ma większe możliwości niż SFML. Jak znajdziesz jakiś fajny tutek do grafy 2D w OpenGL
P-78477
DejaVu
» 2013-03-15 21:53:15
@RazzorFlame: lepiej korzystać z SFML-a i uzupełniać jego ewentualne braki OpenGL-em, aniżeli ze wszystkim babrać się w OpenGL-u. SFML jest oparty o bibliotekę OpenGL z tym, że ma wygodniejsze API :P
P-78481
1 2 3 4 « 5 »
Poprzednia strona Strona 5 z 5