Najlepsza biblioteka do gier 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 21:53
RazzorFlame |
» 2013-03-02 15:45:13 To jest właśnie dynamiczne linkowanie. |
Nie... Źle zrozumiałeś. Wiem co to linkowanie dynamiczne, ale chodzi mi żeby to zlinkować statycznie (sfml) i dodać te DLL-ki. Nie bardzo chce mi się przekompilowywać sfml :P |
|
m4tx |
» 2013-03-02 15:50:58 Wiem co to linkowanie dynamiczne, ale chodzi mi żeby to zlinkować statycznie (sfml) i dodać te DLL-ki. |
Czyli że niby jakie DLL-ki? Masz na myśli zależności SFML? |
|
Mrovqa |
» 2013-03-04 08:46:26 Linkując statycznie SFMLa i tak trzeba dodać DLLki OpenALa i libsnda. |
|
hincu |
» 2013-03-04 10:54:11 mrovqa gcc 4.7.2 linkuje statyczne :P wystarczy -static-libstdc++ i tyle co do biblioteki bierz sfml2 ( do tego thor [rozszerzenie do sfml, w celu tworzenia gier ] i tgui[fajna biblioteka gui oparta na sfml] ) i masz zajebisty silnik do gier 2d z wbudowana obsluga sieci ( sfml network ) |
|
m4tx |
» 2013-03-04 15:33:17 mrovqa gcc 4.7.2 linkuje statyczne :P wystarczy -static-libstdc++ i tyle |
Że tak zapytam... Co ma libstdc++ do tego, co mówi Mrowqa? On pisał o SFML-u, OpenAL-u i libsnd, a ty tu nagle z libstdc++ wyjeżdżasz O_o |
|
kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-15 20:46:11 Dużo tych bibliotek do wyboru ;P
Trochę allegro było, ale teraz only OpenGL ;) |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-15 21:06:45 Gut czojs men! Na pewno ma większe możliwości niż SFML. Jak znajdziesz jakiś fajny tutek do grafy 2D w OpenGL |
|
DejaVu |
» 2013-03-15 21:53:15 @RazzorFlame: lepiej korzystać z SFML-a i uzupełniać jego ewentualne braki OpenGL-em, aniżeli ze wszystkim babrać się w OpenGL-u. SFML jest oparty o bibliotekę OpenGL z tym, że ma wygodniejsze API :P |
|
1 2 3 4 « 5 » |