Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silniki graficzny i modele postaci 3d

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 21:42
Autor Wiadomość
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Silniki graficzny i modele postaci 3d
» 2013-03-01 20:07:11
Witam
Ciekawi mnie co jest opisane w silnikach graficznych dajmy dla przykładu Frostbite 2 ,tworzyli go 2 lata i nie mogę się domyślić co w nim jest takiego ,że musieli go tak długo tworzyć ... .I czy BF3 był pisany w C++?
I jeszcze się chciałem spytać jak wygląda poruszanie postacią 3d ... czy programista animuje postać czy animacje tworzy grafik.
Pozdrawiam
P-77396
megatron
» 2013-03-01 20:22:22
jeśli chodzi o czas pisania takiej gry to w zespole grafików i programistów to może trwać kilka lat a samemu to masakra;
a co do poruszania postaci to trzeba współpracy grafików i programistów grafik tworzy animację a programista wyznacza które klaty animacji są odtwarzane w danym momencie
P-77399
pekfos
» 2013-03-01 20:23:33
i nie mogę się domyślić co w nim jest takiego ,że musieli go tak długo tworzyć ...
Wszystko co jest potrzebne w grze i więcej.

I czy BF3 był pisany w C++?
Co to ma do..?

czy programista animuje postać czy animacje tworzy grafik.
Zależy.
P-77400
megatron
» 2013-03-01 20:28:38
Zależy.

chodzi ci o rotację i o systemy cząsteczkowe ma się rozumieć???
P-77402
akwes
» 2013-03-01 21:06:33

a co do poruszania postaci to trzeba współpracy grafików i programistów grafik tworzy animację a programista wyznacza które klaty animacji są odtwarzane w danym momencie

Aktualnie w grach AAA wszystkie animacje są odgrywane przez aktorów i są zapisywane ich ruchy, inaczej wyglądałby kwadratowo jak w grach sprzed 2000 roku. Tutaj macie przykład jak to działa http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/22/capturing-the-animations-and-combat-for-the-witcher-3-wild-hunt.aspx. Filmik pod koniec. Tylko się nie przeraźcie blondyna :)

Grafik tworzy model 3D, animacją zajmują się już zupełnie inni ludzie.
P-77408
pekfos
» 2013-03-01 21:10:18
chodzi ci o rotację i o systemy cząsteczkowe ma się rozumieć???
Chodzi mi o technologię.

BTW: Co mają rotacja i systemy cząsteczkowe do animacji?
P-77409
megatron
» 2013-03-01 21:14:58
ponieważ rotacje i systemy cząsteczkowe typu deszcz, ogień to też animacje. wyobraź sobie statyczny ogień :D
P-77410
pekfos
» 2013-03-01 21:39:02
Systemy cząsteczkowe to fizyka, losowe ruchy. Jedyne co w nich jest animowanego, to zmieniająca się tekstura (choć nie zawsze).
P-77411
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona