Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

c++ od czego zacząć?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-18 22:28
Autor Wiadomość
dima0909
Temat założony przez niniejszego użytkownika
c++ od czego zacząć?
» 2013-03-08 16:19:39
Witam. Jestem zielony w programowaniu i wlasnie obecnie czytam "J.Grebosz - Symfonia C++ Tom 1, 2, 3 - 4th edition", czy to dobry wybor? jak sie uczyc by utrwalic wiedzie i dobrze oswoic? jakies zadania robic? cos kompilowac? czy narazie zająć się czytaniem tego? co proponujecie by sie łatwo i przyjemnie uczyć?
P-77931
DejaVu
» 2013-03-08 17:22:20
P-77933
crash
» 2013-03-08 18:45:12
P-77935
usmiech
» 2013-03-09 16:13:46
To dobry wybor, ale jesli znasz angielski to poszukaj na necie innych ksiazek, jest ich sporo za darmo. Poznasz podejscie do C++ innych autorow. Jesli nie znasz angielskiego to Grebosz w tym pomaga. Moja rada przepisuj kody , nie kopiuj.. Pozwoli Ci to zapamietac wiecej . Kolejna porada , nie czytaj za duzo, bo Ci sie pokreci. Przepisuj kody , jak najwiecej kodow. Wytrwalosci i powodzenia :)
P-77979
Chlorek
» 2013-03-10 11:50:38
Wiem, że teraz to i tak bez znaczenia ale osobiście bardzo chciałbym każdemu polecić książkę Stephen'a Prata "Język C++ Szkoła Programowania" wydanie VI, jest ona świetna dla każdego, tego kto uczy się "od zera" i dla tych którzy już coś wiedzą. Sam posiadam tą książkę i w porównaniu z innymi jakie przeglądałem i kupiłem to ta jest według mnie najlepsza. Wszystko jest dokładnie opisane, dużo kodów źrodłowych (w większości na koniec jakiegoś tematu mamy cały kod źródłowy). Opisano też trochę zagadnień ze standardu C++11, a są to rzeczy które warto wiedzieć.