Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Mam problem z wstawieniem bmp do programu.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-14 06:04
Autor Wiadomość
Gabes
» 2013-03-13 21:05:24
Zmyliłeś mnie tymi libami z rozszerzeniem .a myślałem że masz Code::Blocks nie przypuszczałem że ktoś do nauki na studiach używa Deva.
Nagłówki powinny mieć myślnik i literkę L.  
-lSOIL
-lglut32
-lopengl32
-lgdi32
-lwinmm
P-78256
pekfos
» 2013-03-13 21:23:29
myślałem że masz Code::Blocks nie przypuszczałem że ktoś do nauki na studiach używa Deva.
A jakie to ma znaczenie?
P-78263
Gabes
» 2013-03-13 21:36:53
Można wpisać ścieżkę gdzie znajdują się liby np. lib/libSOIL.a być może wystarczy wskazać w jakim się znajduje folderze tylko zmienić kolejność dodawania, albo otworzyć Dev-Cpp do pliku include/GL wrzuć plik glut.h
do folderu lib dodać libglut32.a , libSOIL.a
do include SOIL.h
P-78268
nextt1994
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 06:04:17
Dzięki , działa. a Mam jeszcze jedno pytanie. jak teraz dodać 2 obrazek i więcej
P-78291
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2