Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[JAVA, libGDX]Pozycja float

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 14:52
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[JAVA, libGDX]Pozycja float
» 2013-03-14 15:34:44
Witam. Uczę się libGDX i męczy mnie jedno zagadnienie openglowe: czy jest możliwość podawania pozycji np: tekstury podając int a nie float? Myślę że ten kto programował w ogl wie o co chodzi. Zamiast podawać np: [0.5f, 0.5f] dla środka ekranu podawać [400,300]( w int ).
P-78307
pekfos
» 2013-03-14 15:37:48
W int, znaczy w pikselach?
P-78308
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 15:41:46
Dokładnie.
P-78309
pekfos
» 2013-03-14 15:45:22
Skoro 0.5 to środek, to dziel pozycje w pikselach, przez rozmiary okna.
P-78311
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 15:53:55
Tak, wiem, ale to tak jakoś dziwnie wychodzi.. OGL ma odwróconą ośkę Y i jest problem z tym. Cóż, poogarniam internet w poszukiwaniu rozwiązania, jakieś tutki itp ;)
P-78314
pekfos
» 2013-03-14 15:57:25
OGL ma odwróconą ośkę Y i jest problem z tym.
Jedno działanie więcej to problem?
P-78315
Elaine
» 2013-03-14 16:19:45
Wystarczy odpowiednio ustawić macierze.
P-78321
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 18:54:03
Tzn jak? Mógłbyś pomóc?
P-78345
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona