Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wyliczanie czasu w grze.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-19 21:50
Autor Wiadomość
kolosemanoa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Wyliczanie czasu w grze.
» 2013-03-19 20:23:45
Siema,
Tworzę "grę" , w której muszę uciekać kwadratem przed kulką. Użytkownik ma tylko minutę gry. Potem są liczone wyniki. Za każdą sekundę bez dotknięcia kwadratu przez piłkę dodawane są punkty. Problem jest w tym, że nie wiem jak wyliczyć tą minutę gry. Jaką funkcją. Gra działa cały czas zanim ją wyłączę, a chciałbym żeby chodziła tylko minutę. Pomożecie? Odeślecie do jakiegoś kursu?
P-78871
megatron
» 2013-03-19 20:29:38
"ctime" albo "pętla for"
P-78872
pekfos
» 2013-03-19 20:42:51
Samą pętlą tego nie zrobi ;)
funkcja time() lub clock() z ctime.
P-78873
kolosemanoa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-19 20:42:53
Jak się używa ten time()??
P-78874
mactec
» 2013-03-19 20:46:04
Jak z użyciem pętli for ?
Czy użyjesz w swojej grze fora czy innej pętli ma takie znaczenie jak cout czy printf.
P-78875
pekfos
» 2013-03-19 20:59:13
Czy użyjesz w swojej grze fora czy innej pętli ma takie znaczenie jak cout czy printf.
Cout czy printf do zupełnie inny kaliber ;)

Jak się używa ten time()?
http://www.cplusplus.com/reference/ctime/time/
Ale trudno poszukać..
P-78876
mactec
» 2013-03-19 21:50:35
Cout czy printf do zupełnie inny kaliber ;)
Ale służy do tego samego.
P-78884
« 1 »
  Strona 1 z 1