Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Antywirus wykrywa wirusa w pisanej grze

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-02 12:25
Autor Wiadomość
Flighter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Antywirus wykrywa wirusa w pisanej grze
» 2013-03-22 19:30:06
Witam!
Niedawno zaczełem pisać w SDL. Chciałem odpalić swoją gre ,ale antywirus wykrył wirus i zablokował grę. Czy ona może być zakarzona?
Tu jest kod:
C/C++
#include <SDL.h>
SDL_Surface * ekran = NULL;
SDL_Surface * kula1 = NULL;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect kula1Destination;
Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL );
int x;
int y;
bool wyjscie = false;
int main( int argc, char * args[] )
{
    ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE );
    kula1 = SDL_LoadBMP( "kursor.bmp" );
    while( !wyjscie )
    {
        while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == SDL_QUIT )
            {
                wyjscie = true;
            }
        }
        if( keystate[ SDLK_RIGHT ] )
        {
            x++;
        }
        kula1Destination.x = x;
        SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination );
        SDL_Flip( ekran );
       
        if( keystate[ SDLK_LEFT ] )
        {
            x--;
        }
        kula1Destination.x = x;
        SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination );
        SDL_Flip( ekran );
       
        if( keystate[ SDLK_DOWN ] )
        {
            y++;
        }
        kula1Destination.y = y;
        SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination );
        SDL_Flip( ekran );
       
        if( keystate[ SDLK_UP ] )
        {
            y--;
        }
        kula1Destination.y = y;
        SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination );
        SDL_Flip( ekran );
    }
   
    SDL_FreeSurface( kula1 );
    SDL_Quit();
    return 0;
}
P-79141
jsc
» 2013-03-22 20:02:57
Rzekomo nieświadomie napisałeś wirusa? Nie, to niemożliwe.
P-79148
Flighter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-22 20:04:13
Niewiem. Avast ciągle wypisuje że plik jest zakarzony.
P-79149
unkn0wn
» 2013-03-22 21:07:45
dobrze że avast sam w sobie nie odnajduje zakażonych plików
P-79155
Chlorek
» 2013-03-22 21:13:12
Kolejny dowód na to, że Avast jest na prawdę kiepskim oprogramowaniem antywirusowym. Kiedyś zainstalowałem go, myślałem że nie jest tak zły jak mówią, pierwszy lepszy wirus z neta unieszkodliwił go do tego stopnia, że nawet reinstalacja nie pomogła. Do tego właśnie częste fałszywe alarmy, a gdy na prawdę gdzieś siedzi jakiś niepożądany program to nic nie wykrywa...
P-79157
Forczek
» 2013-03-28 21:13:19
Dodaj plik do zaufanych i będzie dobrze ^^ sam mam avasta i nie narzekam. Aż taki zły nie jest.
P-79565
mactec
» 2013-03-28 23:05:16
Ja Ci radzę po prostu wyłączyć antywira, a włączać go odświętnie(np. co miesiąc) i wtedy skanować komputer.
P-79569
DejaVu
» 2013-03-29 00:07:09
@mactec: radzę nie pisać głupich postów jak nie masz nic mądrego do powiedzenia. Używany przez niego antywirus wykryje każdą pisaną grę jako potencjalne zagrożenie, ponieważ gry używają bezpośredniego dostępu do klawiatury i póki aplikacja nie zostanie oznaczona przez firmę X jako zaufana to taki status będzie ona wykrywana jako potencjalne zagrożenie (choć w praktyce nim prawie zawsze nie jest).
P-79570
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona