Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

przenoszenie gier na inne komputery

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-09 15:10
Autor Wiadomość
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
przenoszenie gier na inne komputery
» 2013-04-08 15:37:56
Mam problem z uruchomieniem programu (na innym komputerze) napisanego w Microsoft Visual C++ 2010 z wykorzystaniem Allegro 5.0.8. Problem tkwi w dołączeniu potrzebnych bibliotek i np. pliku z czcionką. Aby plik .exe z katalogu Debug się uruchomił muszę tam najpierw przekopiować ową bibliotekę (allegro-5.0.5-monolith-md-debug) i czcionkę, a wolę, żeby to wszystko było już w pliku wykonywalnym.
P-80209
SeaMonster131
» 2013-04-08 15:39:13
Co do plików *.dll możesz kompilować statycznie. Co do czcionek i innych zasobów typu grafika, raczej musisz je zostawić lub napisać własny format.
P-80210
Mrovqa
» 2013-04-08 19:45:28
Można też te pliki dołączyć do zasobów aplikacji (wrzucić do egzeka), ale ja się pytam - po co Ci gra w jednym pliku? Większej gry nie zapakujesz do jednego pliku wykonywalnego. Po prostu stwórz sobie katalog z grą i innymi potrzebnymi zasobami i je spakuj do jakiegoś archiwum.
P-80229
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-09 14:23:49
mam katalog ze sprite'mi. Dołączam obrazki dźwięk itp czytałem na jakimś forum ze wystarczy zamiast debug dać realase to prawda ? chodzi mi to żebym nie musiał kopiować za każdym razem bibliotek tylko żeby były zawarte w aplikacji
P-80260
DejaVu
» 2013-08-09 15:10:26
Dołączam obrazki dźwięk itp czytałem na jakimś forum ze wystarczy zamiast debug dać realase to prawda ?
Jeżeli nie chcesz mieć plików *.dll obok swojej aplikacji to należy skompilować projekt statycznie (włącznie z bibliotekami).
P-89798
« 1 »
  Strona 1 z 1