Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Wczytywanie tekstu podawanego przez użytkownika

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-14 22:40
Autor Wiadomość
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Wczytywanie tekstu podawanego przez użytkownika
» 2013-04-14 14:20:15
Witam
Przez pewien czas zastanawiałem się jakby zrobić wczytywanie tekstu w Allegro. Przecież nie mogę wrzucić sobie tam string'a, bo to nie będzie działało tak jak trzeba. Chodzi mi o to, że mam program w Allegro, w którym wczytałem, sobie teksturę jako po prostu pasek, w którym użytkownik będzie mógł wpisać tekst. Tylko jak to zrobić?
Zastanawiam się nad tym i proszę was o pomoc
P-80557
SeaMonster131
» 2013-04-14 18:14:24
Np. gdy gracz kliknie w te pole, stanie się ono aktywne - każdy naciśnięty klawisz zostanie przechwycony i dodany do zmiennej string wpisanyTekst, a ta zmienna jest wypisana na ekran - na tym polu.
P-80566
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-14 20:39:41
Zaiste, wiem o tym. Pytanie nie brzmi jak wczytac takie dane, jednak jak zrobić taki interaktywny pasek? W WinApi nie byłoby z tym problemu jednak tutaj, stanowi to wyzwanie
P-80573
SeaMonster131
» 2013-04-14 20:41:43
Jaka wersja Allegro?
P-80574
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-14 21:04:19
Wersja allegro o ile się nie myle to 4.3.5. Chyba. Wiem że na pewno 4. Główny problem jest tu taki jak stworzyć interaktywną bitmape. Chyba że jest inne wyjście.
P-80576
Gabes
» 2013-04-14 22:40:16
Text Input (C), Text Input (C++),na:
http://wiki.allegro.cc/index.php?title=Category:Allegro_4
tu na forum temat:
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=10168
kilka przykładów w
https://www.allegro.cc/files/?v=4.4
Examples: Source & Windows Binaries (exunicod, excustom).
P-80580
« 1 »
  Strona 1 z 1