Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Konsola w allegro

Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-06 13:03
Autor Wiadomość
Sajan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Konsola w allegro
» 2009-06-06 12:35:38
Tworzę grę w allegro. Jak zrobić aby po nacisnieciu jakiegoś przycisku właczyła się konsola i tam pojawiały się funkcje, a następnie po ich zakonczeniu powracalo do gry tam gdzie ja przerwalem???
P-7479
DejaVu
» 2009-06-06 12:45:00
Konsolę musisz sobie utworzyć samodzielnie w allegro. Nie odpalisz konsoli standardowej w taki sposób.
P-7480
Sajan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-06 13:48:08
No to zrobiłem sposobem manfreda i mi wywala mase bledow odnosnie bitmap ktore wczesniej wyswietlalem.
P-7481
DejaVu
» 2009-06-06 14:22:04
Błędy które dostajesz prawdopodobnie wynikają z dołączenia pliku <windows.h>. Problem został opisany pod adresem: http://kursy.ddt.pl/?LessonId=143. Zamiast 'integrować' konsolę z aplikacją Allegro proponuję Ci żebyś pouczył się o Allegro GUI. Z pewnością przyda Ci się takowa wiedza i będziesz miał dużo większe możliwości na interakcję z użytkowniem.
P-7483
Sajan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-06 14:33:28
Mial pan racje. Byl to problem z <windows.h>.
Dziekuje za pomoc, a z rady skorzystam ;]
P-7484
manfred
» 2009-06-06 13:03:36
C/C++
#include <windows.h>
#include <cstdio>
#include <iostream>
//tworzenie konsoli
AllocConsole();
freopen( "CONOUT$", "w", stdout );
freopen( "CONIN$", "r", stdin );
std::ios::sync_with_stdio();
//teraz można normalnie używać cout i cin
//zamykanie konsoli
FreeConsole();
Przynajmniej pod Windowsem.
P-18950
« 1 »
  Strona 1 z 1