Konsola w allegro
Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-06 13:03
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Konsola w allegro » 2009-06-06 12:35:38 Tworzę grę w allegro. Jak zrobić aby po nacisnieciu jakiegoś przycisku właczyła się konsola i tam pojawiały się funkcje, a następnie po ich zakonczeniu powracalo do gry tam gdzie ja przerwalem??? |
|
DejaVu |
» 2009-06-06 12:45:00 Konsolę musisz sobie utworzyć samodzielnie w allegro. Nie odpalisz konsoli standardowej w taki sposób. |
|
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-06 13:48:08 No to zrobiłem sposobem manfreda i mi wywala mase bledow odnosnie bitmap ktore wczesniej wyswietlalem. |
|
DejaVu |
» 2009-06-06 14:22:04 Błędy które dostajesz prawdopodobnie wynikają z dołączenia pliku <windows.h>. Problem został opisany pod adresem: http://kursy.ddt.pl/?LessonId=143. Zamiast 'integrować' konsolę z aplikacją Allegro proponuję Ci żebyś pouczył się o Allegro GUI. Z pewnością przyda Ci się takowa wiedza i będziesz miał dużo większe możliwości na interakcję z użytkowniem. |
|
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-06 14:33:28 Mial pan racje. Byl to problem z <windows.h>. Dziekuje za pomoc, a z rady skorzystam ;] |
|
manfred |
» 2009-06-06 13:03:36 #include <windows.h> #include <cstdio> #include <iostream>
AllocConsole(); freopen( "CONOUT$", "w", stdout ); freopen( "CONIN$", "r", stdin ); std::ios::sync_with_stdio();
FreeConsole(); Przynajmniej pod Windowsem. |
|
« 1 » |