[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
akwes |
» 2013-04-30 22:14:58 @Menos, umiesz używać konsoli? To spróbuj poleceniami "cd ścieżka" dojść od miejsca gdzie masz folder z plikami źródłowymi i wpisz "dir /d" i pokaż na forum co to polecenie wypisało.
// Jest szansa, że Twój plik domek.bmp to tak naprawdę np. domek.bmp.xcf |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 22:30:52 Oto listing..
Wolumin w stacji C nie ma etykiety. Numer seryjny woluminu: DC89-68A4
2013-04-30 22:30 <DIR> . 2013-04-30 22:30 <DIR> .. 2013-04-30 13:54 481˙078 asd.bmp 2013-04-30 13:49 <DIR> bin 2010-05-10 01:00 49˙206 dachowka.bmp 2013-04-29 15:09 <DIR> data 2010-05-10 00:53 786˙486 dom.bmp 2013-04-30 22:05 786˙486 domek.bmp 2013-04-30 13:54 5˙059 imageloader.cpp 2013-04-30 13:20 1˙792 imageloader.h 2013-04-30 21:05 5˙269 imageloader2.cpp 2013-04-30 21:05 1˙849 imageloader2.h 2013-04-30 22:16 10˙073 main.cpp 2013-04-30 13:49 <DIR> obj 2013-04-30 22:30 0 plik.txt 2010-05-10 01:14 786˙486 trawa.bmp 2008-08-22 14:06 196˙662 vtr.bmp 2013-04-29 16:27 1˙546 zadanie5.cbp 2013-04-30 22:10 6˙745 zadanie5.depend 2013-04-30 21:40 457 zadanie5.layout 15 plik(˘w) 3˙119˙194 bajt˘w 5 katalog(˘w) 14˙611˙763˙200 bajt˘w wolnych
|
|
akwes |
» 2013-04-30 22:45:16 Spróbuj wyczyścić i przekompilować cały projekt jeszcze raz. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 22:51:08 3 dzień nad tym siedzie.... pousuwałem wszystkie pliki przekompilowane ( main.o i takie tam) i też nic... przeniosłem wszystko do nowego projtktu też nie działa. Dlatego napisałem tutaj po wykorzystaniu wszystkiego na co wpadłem sam |
|
akwes |
» 2013-04-30 23:00:09 Zatem teraz mogę tylko strzelać: Nie widzę w tym folderze pliku *.exe, może Twoje IDE trzyma go w innym katalogu i nie wiedzieć czemu włącza pliki *.h a nie włącza innych, spróbuj umieścić obrazek tam gdzie jest *.exe. Czy plik *.bmp ma poprawnie ustawione prawa? I czy nie jest wykorzystywany w tym czasie przez inną aplikację? Ewentualnie edytuj funkcję loadBMP( const char * filename ) tak aby móc jej przekazać pierwszy argument wywołania funkcji main (czyli zwykle argv[0] - co jest ścieżką do pliku *.exe) i spróbuj w tym miejscu wstawić plik *.bmp. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:02:01 Używam CodeBlocka. Nic nie pomogło.... |
|
akwes |
» 2013-04-30 23:04:33 A przykładowa bitmapa się ładuje czy też jej nie może znaleźć? |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:08:09 No właśnie sie nie ładuje.... dziwne........... |
|
1 « 2 » 3 4 |