Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
Autor Wiadomość
akwes
» 2013-04-30 22:14:58
@Menos, umiesz używać konsoli? To spróbuj poleceniami "cd ścieżka" dojść od miejsca gdzie masz folder z plikami źródłowymi i wpisz "dir /d" i pokaż na forum co to polecenie wypisało.

// Jest szansa, że Twój plik domek.bmp to tak naprawdę np. domek.bmp.xcf
P-81646
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 22:30:52
Oto listing..



 Wolumin w stacji C nie ma etykiety.
 Numer seryjny woluminu: DC89-68A4


2013-04-30  22:30    <DIR>          .
2013-04-30  22:30    <DIR>          ..
2013-04-30  13:54           481˙078 asd.bmp
2013-04-30  13:49    <DIR>          bin
2010-05-10  01:00            49˙206 dachowka.bmp
2013-04-29  15:09    <DIR>          data
2010-05-10  00:53           786˙486 dom.bmp
2013-04-30  22:05           786˙486 domek.bmp
2013-04-30  13:54             5˙059 imageloader.cpp
2013-04-30  13:20             1˙792 imageloader.h
2013-04-30  21:05             5˙269 imageloader2.cpp
2013-04-30  21:05             1˙849 imageloader2.h
2013-04-30  22:16            10˙073 main.cpp
2013-04-30  13:49    <DIR>          obj
2013-04-30  22:30                 0 plik.txt
2010-05-10  01:14           786˙486 trawa.bmp
2008-08-22  14:06           196˙662 vtr.bmp
2013-04-29  16:27             1˙546 zadanie5.cbp
2013-04-30  22:10             6˙745 zadanie5.depend
2013-04-30  21:40               457 zadanie5.layout
              15 plik(˘w)          3˙119˙194 bajt˘w
               5 katalog(˘w)  14˙611˙763˙200 bajt˘w wolnych
P-81650
akwes
» 2013-04-30 22:45:16
Spróbuj wyczyścić i przekompilować cały projekt jeszcze raz.
P-81654
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 22:51:08
3 dzień nad tym siedzie.... pousuwałem wszystkie pliki przekompilowane ( main.o i takie tam) i też nic... przeniosłem wszystko do nowego projtktu też nie działa. Dlatego napisałem tutaj po wykorzystaniu wszystkiego na co wpadłem sam
P-81656
akwes
» 2013-04-30 23:00:09
Zatem teraz mogę tylko strzelać:

Nie widzę w tym folderze pliku *.exe, może Twoje IDE trzyma go w innym katalogu i nie wiedzieć czemu włącza pliki *.h a nie włącza innych, spróbuj umieścić obrazek tam gdzie jest *.exe.

Czy plik *.bmp ma poprawnie ustawione prawa? I czy nie jest wykorzystywany w tym czasie przez inną aplikację?

Ewentualnie edytuj funkcję
loadBMP( const char * filename )
 tak aby móc jej przekazać pierwszy argument wywołania funkcji main (czyli zwykle argv[0] - co jest ścieżką do pliku *.exe) i spróbuj w tym miejscu wstawić plik *.bmp.
P-81657
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:02:01
Używam CodeBlocka. Nic nie pomogło....
P-81659
akwes
» 2013-04-30 23:04:33
A przykładowa bitmapa się ładuje czy też jej nie może znaleźć?
P-81661
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:08:09
No właśnie sie nie ładuje.... dziwne...........
P-81663
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona