[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
akwes |
» 2013-04-30 23:14:16 Spróbuj wgrać plik *.bmp (do swojego własnego fstream) w funkcji main i sprawdź czy się wczytał. Może aseracja jest walnięta. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:20:14 Chodyi Ci o cos takiego? ifstream input; input.open( "domek.bmp", ifstream::binary ); i to błędów juz nie rzuca |
|
akwes |
» 2013-04-30 23:35:07 Samo z siebie rzucać błędów nie będzie. Musisz sprawdzić stan strumienia input. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:41:38 { ifstream input; input.open( "domek.bmp", ifstream::binary ); if( input.fail() ) { cout << "BLAD" << endl; } else { cout << "BRAK BLEDU"; } WYPISUJE MI : BLAD BLAD |
|
akwes |
» 2013-04-30 23:49:33 Zmień swój main na int main( int argc, char * argv[] ) { std::cout << argv[ 0 ];
I sprawdź czy wypisana ścieżka, jest taka jak dla obrazka. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:52:39 Przecież to wypisuje ścieżke do .*exe ..... |
|
akwes |
» 2013-04-30 23:53:57 I ma wypisać ścieżkę do *.exe. Chodzi o to czy ścieżka przed nazwą.exe jest taka sama jak dla pliku *.bmp. Jeżeli nie, to wsadź tam ten plik, gdzie leży to *.exe. |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 23:56:32 Dobra... nie działa i tak i tak. nie mam siły na to. Dzieki za cierpliwosć
Dobrej nocy życzę;)) |
|
1 2 « 3 » 4 |