Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
Autor Wiadomość
akwes
» 2013-04-30 23:14:16
Spróbuj wgrać plik *.bmp (do swojego własnego fstream) w funkcji main i sprawdź czy się wczytał. Może aseracja jest walnięta.
P-81665
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:20:14
Chodyi Ci o cos takiego?
C/C++
ifstream input;
input.open( "domek.bmp", ifstream::binary );

i to błędów juz nie rzuca
P-81670
akwes
» 2013-04-30 23:35:07
Samo z siebie rzucać błędów nie będzie. Musisz sprawdzić stan strumienia input.
P-81673
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:41:38
C/C++
{
    ifstream input;
    input.open( "domek.bmp", ifstream::binary );
    if( input.fail() )
    {
        cout << "BLAD" << endl;
    }
    else {
        cout << "BRAK BLEDU"; }
WYPISUJE MI :
BLAD
BLAD
P-81676
akwes
» 2013-04-30 23:49:33
Zmień swój main na
C/C++
int main( int argc, char * argv[] ) {
    std::cout << argv[ 0 ];

I sprawdź czy wypisana ścieżka, jest taka jak dla obrazka.
P-81677
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:52:39
Przecież to wypisuje ścieżke do .*exe .....
P-81678
akwes
» 2013-04-30 23:53:57
I ma wypisać ścieżkę do *.exe.
Chodzi o to czy ścieżka przed nazwą.exe jest taka sama jak dla pliku *.bmp. Jeżeli nie, to wsadź tam ten plik, gdzie leży to *.exe.
P-81679
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 23:56:32
Dobra... nie działa i tak i tak. nie mam siły na to. Dzieki za cierpliwosć

Dobrej nocy życzę;))
P-81680
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona