Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL 3.3] Potrzebne biblioteki

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-27 01:24
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL 3.3] Potrzebne biblioteki
» 2013-05-13 15:02:08
Jakie biblioteki są potrzebne i skąd je pobrać aby zacząć zabawę w programowanie przy użyciu biblioteki OGL w wersji 3.3? Chodzi mi o wszystkie niezbędne biblioteki które muszę zainstalować tak abym potem ich nie musiał doinstalowywać...Będę się bardzo cieszył...
P-82854
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-13 15:33:29
Jak na początek pobrałem freeGluta opengl 3.3 z tej strony: http://glew.sourceforge.net/ Co jeszcze muszę pobrać?
P-82855
pekfos
» 2013-05-13 16:13:05
Zależy czego będziesz potrzebować, a to zależy od tego, co chcesz zrobić. Nie podałeś istotnych informacji, więc nie oczekuj odpowiedzi. Aktualnie to pytanie brzmi jak "zainstalowałem kompilator, jakie biblioteki muszę zainstalować, abym potem nie musiał ich doinstalowywać"..
P-82859
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-13 16:57:06
Sorry moja wina. Chodzi mi o pisanie gier 3d przy uzyciu OGL 3.3.
P-82860
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-13 19:27:40
Wykonałem wszystkie czynności z tej strony: http://codeincodeblock.blogspot.com/2013/05/setup-modern-opengl-3-and-4-with-glfw.html a następnie dodałem kilka opcji do linkera oprócz tych które tam były podane... A następnie skompilowałem przykładoowy program który o dziwo skąpilował się bezbłędnie. Czy wiadomości podane na tej stronie wystarczą do tworzenia gier czy oprócz nich muszę zainstalować jakieś inne dodatki (biblioteki) aby pisać gry 3D w OGL 3.3?
P-82876
SeaMonster131
» 2013-05-13 19:34:57
A co za problem w trakcie pisania dodać jakąś bibliotekę?
P-82880
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-13 19:53:19
Dodać bibliotekę to żaden problem. Masz rację:) Ale wiesz jaką albo jakie biblioteki dodać? Bo ja niestety nie:(
P-82887
DejaVu
» 2013-05-27 01:24:14
http://rastergrid.com/blog/2010/03/sad-facts-about-opengl-extension-libraries
http://glew.sourceforge.net/
http://www.opengl.org/wiki/OpenGL_Loading_Library
http://glsdk.sourceforge.net/docs/html/index.html
http://sourceforge.net/projects/glsdk/files/

Generalnie rzecz biorąc szybkie strzały w Google dają niezbyt optymistyczne informacje na temat OpenGL 3.3. No i to jest właśnie powód dlaczego C++ wypierają jakieś Javy i C-sharpy - tam bibliotekę ściągasz i wszystko śmiga, a w C++ jakieś 'mózgi' rozwijają biblioteki, a nie potrafią nawet jej dobrze przygotować do dystrybucji ;/
P-84046
« 1 »
  Strona 1 z 1