[SFML 2.0] Uruchomienie pierwszego programu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-20 18:39
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Uruchomienie pierwszego programu » 2013-05-19 16:31:58 Witam ,chciałem zacząć zabawę z SFML 2.0 .No więc wszystko fajnie ,instaluje ,konfiguruje tak jak w kursie ale przy próbie uruchomienia przykładowego programu ,dzieje się "nic" to znaczy program się kompiluje ,a wiersz poleceń włącza się i od razu wyłącza.Instalowałem parę razy od nowa i to samo ,a przez brak błędów nie wiem co robić.A i jeszcze się zastanawiam bo pliki które tam w Debug i Release jako linkiery dodać nie nazywają się sfml-... tylko libsfml-... Z góry dzięki:) |
|
DejaVu |
» 2013-05-19 16:37:52 |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-19 16:38:29 tak ,dokładnie ten |
|
Mrovqa |
» 2013-05-19 16:39:09 Może błąd SFMLa (np. przy tworzeniu okna) jest wypisywany na konsolę - jak coś tam trafia to podaj. Uprzedzając twoje pytania - przekieruj strumienie wyjścia do plików ( program.exe > stdout.txt 2> stderr.txt ). /edycja: Widzę kod - prościej będzie debuggerem zatrzymać program, albo jakimś wczytaniem znaku przez konsolę. |
|
DejaVu |
» 2013-05-19 16:47:10 W zasadzie nie wiemy nawet czy instalujesz SFML pod Code::Blocks czy pod Visual C++. Problemy z instalacją zostały również w kursie omówione - wystarczy poczytać: Instalacja i konfiguracja. |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-19 16:50:06 uzywal code blocka ,a te problemy z kursu bazuja na problemy pokazywane przez kompilator a u mnie wlasnie nie ma bledow |
|
DejaVu |
» 2013-05-19 16:56:44 Być może kompilujesz projekt poprawnie, ale nie wstawiłeś kodu źródłowego do pliku, który należy do projektu. |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-19 17:01:07 caly kod jest w main w projekcie ,kurcze juz nie wiem moze sprobuje jeszcze raz skonfigurowac :( |
|
« 1 » 2 |