Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Problem z wczytaniem grafiki...

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-19 17:56
Autor Wiadomość
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Problem z wczytaniem grafiki...
» 2013-05-19 17:43:18
Zaczynam właśnie pisać gierkę. Mam klasę do tworzenia nowej postaci i tam też ustawiam teksturę:
C/C++
class hero
{
public:
    sf::Sprite spr;
    string nazwa1;
    sf::String nazwa2;
    void nowy_gracz( string tekstura, string nazwa );
};

void hero::nowy_gracz( string tekstura, string nazwa )
{
    sf::Texture txt;
    txt.loadFromFile( tekstura );
    spr.setTexture( txt );
    nazwa1 = nazwa;
    nazwa2 = nazwa;
}

Wywołuję funkcję:
C/C++
hero gracz1;
gracz1.nowy_gracz( "h1.png", "aaa" );

Po narysowaniu sprita ma biały kwadrat. Jeżeli ustawię teksturę w funkcji main tym sposobem: gracz1.spr.setTexture() to wtedy działa. Nie wiem co tu jest źle.
P-83319
pekfos
» 2013-05-19 17:53:01
Po wyjściu z metody
nowy_gracz
 tekstura przestaje istnieć.
P-83320
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-19 17:56:10
Myślałem, że po ustawieniu tekstury nie jest ona już potrzebna. Przeniosłem zmienną do klasy i już działa, dzięki.
P-83322
« 1 »
  Strona 1 z 1