[SFML 2.0] Problem z wczytaniem grafiki...
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-19 17:56
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Problem z wczytaniem grafiki... » 2013-05-19 17:43:18 Zaczynam właśnie pisać gierkę. Mam klasę do tworzenia nowej postaci i tam też ustawiam teksturę: class hero { public: sf::Sprite spr; string nazwa1; sf::String nazwa2; void nowy_gracz( string tekstura, string nazwa ); };
void hero::nowy_gracz( string tekstura, string nazwa ) { sf::Texture txt; txt.loadFromFile( tekstura ); spr.setTexture( txt ); nazwa1 = nazwa; nazwa2 = nazwa; }
Wywołuję funkcję: hero gracz1; gracz1.nowy_gracz( "h1.png", "aaa" );
Po narysowaniu sprita ma biały kwadrat. Jeżeli ustawię teksturę w funkcji main tym sposobem: gracz1.spr.setTexture() to wtedy działa. Nie wiem co tu jest źle. |
|
pekfos |
» 2013-05-19 17:53:01 Po wyjściu z metody nowy_gracz tekstura przestaje istnieć. |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-19 17:56:10 Myślałem, że po ustawieniu tekstury nie jest ona już potrzebna. Przeniosłem zmienną do klasy i już działa, dzięki. |
|
« 1 » |