Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Odtwarzanie dźwięku bez powtórzeń

Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-16 18:35
Autor Wiadomość
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Odtwarzanie dźwięku bez powtórzeń
» 2009-06-16 17:47:31
Witam. Poszukuje funkcji/biblioteki która:

-Pozwoli mi dokończyć odtwarzanie pliku *.wav, byle to nie była funkcja rest();(z ctime.h) ktora zatrzymuje mi resztę programu.
-Bedze działać razem z allegro.

Potrzebuje ja do tego:
C/C++
if( mouse_b == 1 )
{
    play_sample( shot, 255, 127, 1000, 1 );
    rest( 300 ); //100 karabinek
    stop_sample( shot );
}
Kłopot w tym ze jak chce zrobić jakiś guzik, i klikam go(już w grze) to muszę odczekać ten czas z rest(); aż skączy się odtwarzać ten dźwięk i dopiero wtedy dzieje się to co ma się dziać po kliknięciu przycisku. Jeśli zna ktoś taka funkcje która by mi pomogła, to bardzo poproszę.
P-7755
DejaVu
» 2009-06-16 17:55:25
W momencie kliknięcia powinieneś wysłać sygnał 'włącz dźwięk' i nie czekać na jego odegranie. On powinien odgrywać się w tle. Myślę, że te funkcje, które masz do dyspozycji działają w tle. Pozbądź się rest()'a oraz stop_sample()'a i powinno działać tak jak chcesz.
P-7756
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-16 18:21:50
No ale jak nie będzie rest() to dźwięk nie będzie miał czasu na odegranie się. A jak  dam to bez stop_sample to dźwięk będzie się odtwarzał w nieskonczonosc.
P-7760
DejaVu
» 2009-06-16 18:24:34
http://www.allegro.cc/manual/api/digital-sample-routines/play_sample

Ostatni parametr mówi jasno "loop", czyli "pętla". Jeśli nie chcesz aby dźwięk się powtarzał to musisz go ustawić na 0 :)
P-7761
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-16 18:35:40
Bardzo Panu dziękuje. I przepraszam za kłopot ale o tym nie wiedziałem. ;p
P-7762
« 1 »
  Strona 1 z 1