Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Implementowanie grafiki z Blendera do SFML 2.0 (OpenGL)

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-21 07:42
Autor Wiadomość
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Implementowanie grafiki z Blendera do SFML 2.0 (OpenGL)
» 2013-06-21 00:05:28
Witajcie. Chciałbym wczytać, grafikę 3D zrobioną w Blenderze, do SFML'a 2.0.
Znalazłem kilka poradników jak wrzucić grafikę do OpenGL, wiem że SFML obsługuje go, ale nadal nie wiem jak wyświetli grafikę z Blender w SFML'u.
Wiem tez, że jest możliwość załadowania animacji owej grafiki do SFML'a, dlatego się ptam. Jak wrzucić grafikę (i animacje grafiki) z Blendera do SFML'a.
P-85895
MrPoxipol
» 2013-06-21 07:42:20
A szukałeś w google'ach?
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
Możesz ładować te modele z poziomu OpenGL, albo zainteresować się jakąś biblioteką, którą można łatwo łączyć z SFML np. http://www.horde3d.org/.
P-85898
« 1 »
  Strona 1 z 1