Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak obliczyć który klient ma najbardziej optymalne warunki hostowania gry pozostałym graczom?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-28 19:13
Autor Wiadomość
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jak obliczyć który klient ma najbardziej optymalne warunki hostowania gry pozostałym graczom?
» 2013-06-28 15:22:26
Hej,
Posiadam 2 informacje na temat każdego klienta: średni czas przesyłu danych (RTT) i średnie odchylenie od tego wyniku. W jakiej skali porównać / dodać? do siebie te dwie wartości aby obliczyć który klient będzie bardziej odpowiedni? Załóżmy że Klient1 ma 40 RTT ale 100 odchylenia, zaś Klient2 ma 60 RTT ale 30 odchylenia. To jasne więc że Klient2 będzie lepszy do hostowania gry. Coś mi świta, że za pomocą statystyki możnaby coś takiego wykalkulować ale nie mogę sobie przypomnieć.
edit: oczywiście wartości te zmierzone są w milisekundach
P-86451
DejaVu
» 2013-06-28 19:13:05
Ja bym brał pierwszego lepszego hosta z brzegu, a powód jest prosty: gra powinna się zachowywać poprawnie w normalnych jak i trudnych warunkach, a nie tylko i wyłącznie w idealnym stanie lub bliskim idealnemu. Poza tym użytkownik z teoretycznie najlepszymi warunkami transmisyjnymi może być niekoniecznie hostem pożądanym (bo np. jego łącze ma dużą awaryjność). Lepiej pójdź w kierunku takim, że użytkownicy mogą zagłosować kto ma być hostem znając ich parametry tj. podane przez Ciebie RTT i średnie odchylenie od wyniku.
P-86491
« 1 »
  Strona 1 z 1