Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Otwieranie pliku z .exe

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-28 20:30
Autor Wiadomość
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Otwieranie pliku z .exe
» 2013-06-28 19:33:43
Co trzeba wrzucić do katalogu z programem i gdzie dane pliki zamieścić, aby grę można było otworzyć z pliku .exe
P-86498
pekfos
» 2013-06-28 19:44:23
Dllki sfmla, od modułów których używasz i dllki bibliotek używanych przez moduły sfmla, których używasz.
P-86503
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-28 20:00:50
a gdy używam tych bibliotek, to jak plik .dll będą się nazywały?

C/C++
#include <cstdlib>
#include <iostream>
#include <cmath>
#include <sstream>
P-86508
CodeMeister
» 2013-06-28 20:08:19
żadne, chyba że dorzuca się coś do sstream
P-86512
MrPoxipol
» 2013-06-28 20:11:49
Biblioteka standardowa C++ będzie wymagana, chyba, że linkujesz ją statycznie.
P-86514
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-28 20:19:21
mam program w sfml'u. Wrzuciłem wszystkie pliki .dll z folderu w którym jest SFML 2.0, ale po naciśnięciu pliku .exe aplikacja mi się nie odpala (miga mi szybko informacja w konsoli, ze wystąpił jakiś błąd). jakie pliki .dll mam jeszcze wrzucić?
P-86516
MrPoxipol
» 2013-06-28 20:22:32
Gdyby były potrzebne jeszcze jakieś .dll'ki, dostałbyś stosowny komunikat z systemu. Najlepiej spróbuj odpalić grę z poziomu konsoli i zobacz co wypluje.
P-86517
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-28 20:27:08
Znalazłem, błąd. W konsoli pisze mi, że nie udało się załadować obrazka.jpg. Jak wrzuciłem ten obrazek folderu z .exe to wszystko zaczęło działać, dlaczego tak się dzieje?

*Głupie pytanie, zamykam wątek
P-86518
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona