Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Cut Scenki i zabezpieczanie plików.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-13 14:44
Autor Wiadomość
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Cut Scenki i zabezpieczanie plików.
» 2013-07-08 22:10:29
Witam, mam 2 szybkie pytania.
Pierwsze ,czy można(i jak jeśli sie da to jak) w SFML 2.0 odtwarzać pliki wideo (intro ,wstawki ,itd)
I drugie ,chciałby zabezpieczyć swoje pliki przed edycją przez przypadkowego Usera tylko nie wiem jak ..... pomożecie ?
P-87285
pekfos
» 2013-07-08 22:41:26
W SFML 2.0 nie ma nic do wyświetlania filmów, musisz użyć dodatkowych bibliotek lub samemu to napisać.
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
http://en.sfml-dev.org/forums​/index.php?topic=4448.0

SFML umożliwia ładowanie zasobów z pamięci. Możesz w ten sposób ładować zaszyfrowane pliki.
P-87287
CodeMeister
» 2013-07-08 22:44:48
Plik możesz otworzyć w trybie binarnym -> nie da się (a przynajmniej nie tak łatwo) go odczytać
P-87288
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-08 22:57:37
Z wideo sprawdze jutro THX :)
Tak z ciekawości przeglądałem pliki gier to w niektórych jest pare plików ,exe i foldery i najwięcej warzą te pliki z rozszerzeniem PAK (i chya w nich jest wszystko),gdyby spakować pliki w jakiś mało znany plik typy rar ,ale to chyba troch za mało ... .
P-87289
DejaVu
» 2013-07-09 12:10:49
Odpuść sprawy związane z bezpieczeństwem - to jest temat rzeka, a sama obsługa filmów w SFML jest już wyzwaniem.
P-87303
m4tx
» 2013-07-13 14:30:14
Pierwsze ,czy można(i jak jeśli sie da to jak) w SFML 2.0 odtwarzać pliki wideo (intro ,wstawki ,itd)
Cut scenki to niemal zawsze nie są pliki wideo a po prostu renderowane w real-timie przez silnik gry sceny.

warzą
Warzyć to można to: http://www.eichfeld.de​/bier1382a.gif :)

mało znany plik typy rar
Mało znany RAR? Poza tym, odpuść sobie - bez licencji do RAR-a nie spakujesz. A powiem krótko: taką licencję mało kto ma. Zauważ że chyba żaden darmowy archiwizer nie pozwala na pakowanie do RAR-a. A pod takim Linuksem chociażby i tak patrzy się na typ MIME, a nie na rozszerzenie - więc użytkownik może nawet nie zauważyć, że ma do czynienia z jakimś nieznanym formatem.
(EDIT: W ogóle to nie wiem czy ktokolwiek ma taką licencję; na stronie Rarlaba nie ma nic nt. sprzedawania tego)

ale to chyba troch za mało
Niekoniecznie, taki Quake 3 na przykład miał pliki ZIP z rozszerzeniem .pk3. Ale, tak jak mówi DejaVu - nie ma sensu zabezpieczać zbytnio assetów gry...
P-87748
pekfos
» 2013-07-13 14:44:09
ale to chyba troch za mało
Nawet jak tylko pozmieniasz rozszerzenia, to będzie to wystarczające. Zasoby gier są pakowane głownie po to, by zaoszczędzić miejsce. Nawet bez żadnej kompresji oszczędność jest.
Nie ma sensu tego zabezpieczać w jakiś wymyślny sposób. Każdy samodzielny, dostępny plik, czy program można złamać (łatwiej lub trudniej). Jeśli Twój program potrafi to odczytać, każdy potrafi..
P-87752
« 1 »
  Strona 1 z 1