[SFML 2.0] Cut Scenki i zabezpieczanie plików.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-13 14:44
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Cut Scenki i zabezpieczanie plików. » 2013-07-08 22:10:29 Witam, mam 2 szybkie pytania.
Pierwsze ,czy można(i jak jeśli sie da to jak) w SFML 2.0 odtwarzać pliki wideo (intro ,wstawki ,itd)
I drugie ,chciałby zabezpieczyć swoje pliki przed edycją przez przypadkowego Usera tylko nie wiem jak ..... pomożecie ? |
|
pekfos |
» 2013-07-08 22:41:26 |
|
CodeMeister |
» 2013-07-08 22:44:48 Plik możesz otworzyć w trybie binarnym -> nie da się (a przynajmniej nie tak łatwo) go odczytać |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-08 22:57:37 Z wideo sprawdze jutro THX :)
Tak z ciekawości przeglądałem pliki gier to w niektórych jest pare plików ,exe i foldery i najwięcej warzą te pliki z rozszerzeniem PAK (i chya w nich jest wszystko),gdyby spakować pliki w jakiś mało znany plik typy rar ,ale to chyba troch za mało ... . |
|
DejaVu |
» 2013-07-09 12:10:49 Odpuść sprawy związane z bezpieczeństwem - to jest temat rzeka, a sama obsługa filmów w SFML jest już wyzwaniem. |
|
m4tx |
» 2013-07-13 14:30:14 Pierwsze ,czy można(i jak jeśli sie da to jak) w SFML 2.0 odtwarzać pliki wideo (intro ,wstawki ,itd) |
Cut scenki to niemal zawsze nie są pliki wideo a po prostu renderowane w real-timie przez silnik gry sceny. Warzyć to można to: http://www.eichfeld.de/bier1382a.gif :) Mało znany RAR? Poza tym, odpuść sobie - bez licencji do RAR-a nie spakujesz. A powiem krótko: taką licencję mało kto ma. Zauważ że chyba żaden darmowy archiwizer nie pozwala na pakowanie do RAR-a. A pod takim Linuksem chociażby i tak patrzy się na typ MIME, a nie na rozszerzenie - więc użytkownik może nawet nie zauważyć, że ma do czynienia z jakimś nieznanym formatem. (EDIT: W ogóle to nie wiem czy ktokolwiek ma taką licencję; na stronie Rarlaba nie ma nic nt. sprzedawania tego) ale to chyba troch za mało |
Niekoniecznie, taki Quake 3 na przykład miał pliki ZIP z rozszerzeniem .pk3. Ale, tak jak mówi DejaVu - nie ma sensu zabezpieczać zbytnio assetów gry... |
|
pekfos |
» 2013-07-13 14:44:09 ale to chyba troch za mało |
Nawet jak tylko pozmieniasz rozszerzenia, to będzie to wystarczające. Zasoby gier są pakowane głownie po to, by zaoszczędzić miejsce. Nawet bez żadnej kompresji oszczędność jest. Nie ma sensu tego zabezpieczać w jakiś wymyślny sposób. Każdy samodzielny, dostępny plik, czy program można złamać (łatwiej lub trudniej). Jeśli Twój program potrafi to odczytać, każdy potrafi.. |
|
« 1 » |