[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-10 21:33
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza » 2013-07-10 14:13:42 Witam serdecznie! Jako że całe wakacje spędzam w domu, a trochę mi się nudzi postanowiłem stworzyć prostą grę strzelecką - a że nie chcę zakładać nowego tematu dla każdego zapytania chciałbym zgromadzić je tutaj. Gra ma polegać na strzelaniu do ruchomych/ nieruchomych celów na mapie. Ostatnio uruchomiłem bibliotekę irrKlang, i wszystko pięknie, dopóki nie zrobiłem uruchamiania dźwięku po naciśnięciu klawisza - głośnik zaczyna trzeszczeć, zamiast odtwarzać dźwięku - ale jak się domyślam jest to spowodowane tym, że zaczyna się odtwarzać nowy (ten sam dźwięk), gdyż zaczął się nowy "obrót" pętli while();, chciałem poczekać dodając na końcu if'a klawisza kolejnego if'a (if(snd->isFinished(),a dalej w if'ie "continue" ) ale program się zawieszał - co mam zrobić by dźwięk odtwzorzył się cały ? - to jest moje pierwsze pytanie, a drugim jest - jak w Irrlichcie nazywa się biblioteka z fizyką strzałów ( o ile w ogóle istnieje) (może Irrbullet )? Mam nadzieję że tolerujecie na tym forum tematy-worklogi, ale jeśli nie to nie ma problemu - założę inny temat, ale myślę, że tak będzie wygodniej. pozdrawiam Jeden problem = jeden temat. Zanim założyłeś temat powinieneś był przeczytać Zakładanie tematów na forum - ale oczywiście nikt nie patrzy na takie rzeczy, bo po co... |
|
|
megatron |
» 2013-07-10 16:34:16 ja robiłem coś na takiej zasadzie bool strzal = false;
if( klawisz ) { if( strzal == false ) { strzal = true } } else strzal = false;
a spadanie pocisków(jeśli o to Tobie chodzi) to potrzebujesz trygonometrii chyba że biblioteka typu newton takie coś umożliwia |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-10 21:03:48 Dziękuję, działa jak należy ;) i przepraszam administratora za problem z tematem. Co do pocisku to póki co nie chodzi mi o opadanie, a sam wystrzał i dotarcie do celu. |
|
megatron |
» 2013-07-10 21:13:56 to także trygonometria sprawdzasz miejsce startu, kierunek lotu oraz punkt do którego ma dolecieć |
|
pekfos |
» 2013-07-10 21:17:16 Co do pocisku to póki co nie chodzi mi o opadanie, a sam wystrzał i dotarcie do celu. |
[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza |
Jeden problem, jeden temat.. Zakładanie tematów na forum |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-10 21:33:19 Dobra racja, przepraszam temat zamykam |
|
« 1 » |