Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-10 21:33
Autor Wiadomość
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza
» 2013-07-10 14:13:42
Witam serdecznie!

Jako że całe wakacje spędzam w domu, a trochę mi się nudzi postanowiłem stworzyć prostą grę strzelecką - a że nie chcę zakładać nowego tematu dla każdego zapytania chciałbym zgromadzić je tutaj. Gra ma polegać na strzelaniu do ruchomych/ nieruchomych celów na mapie. Ostatnio uruchomiłem bibliotekę irrKlang, i wszystko pięknie, dopóki nie zrobiłem uruchamiania dźwięku po naciśnięciu klawisza - głośnik zaczyna trzeszczeć, zamiast odtwarzać dźwięku - ale jak się domyślam jest to spowodowane tym, że zaczyna się odtwarzać nowy (ten sam dźwięk), gdyż zaczął się nowy "obrót" pętli while();, chciałem poczekać dodając na końcu if'a klawisza kolejnego if'a (if(snd->isFinished(),a dalej w if'ie "continue" ) ale program się zawieszał - co mam zrobić by dźwięk odtwzorzył się cały ? - to jest moje pierwsze pytanie, a drugim jest - jak w Irrlichcie nazywa się biblioteka z fizyką strzałów ( o ile w ogóle istnieje) (może Irrbullet )? Mam nadzieję że tolerujecie na tym forum tematy-worklogi, ale jeśli nie to nie ma problemu - założę inny temat, ale myślę, że tak będzie wygodniej.

pozdrawiam

Jeden problem = jeden temat. Zanim założyłeś temat powinieneś był przeczytać » Porady dla użytkowników cpp0x.plZakładanie tematów na forum zalecenie - ale oczywiście nikt nie patrzy na takie rzeczy, bo po co...
P-87369
megatron
» 2013-07-10 16:34:16
ja robiłem coś na takiej zasadzie
C/C++
bool strzal = false;

if( klawisz )
{
    if( strzal == false )
    {
        //dzwiek
        strzal = true
    }
}
else
     strzal = false;


a spadanie pocisków(jeśli o to Tobie chodzi) to potrzebujesz trygonometrii chyba że biblioteka typu newton takie coś umożliwia
P-87387
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-10 21:03:48
Dziękuję, działa jak należy ;) i przepraszam administratora za problem z tematem.
Co do pocisku to póki co nie chodzi mi o opadanie, a sam wystrzał i dotarcie do celu.
P-87420
megatron
» 2013-07-10 21:13:56
to także trygonometria
sprawdzasz miejsce startu, kierunek lotu oraz punkt do którego ma dolecieć
P-87425
pekfos
» 2013-07-10 21:17:16
Co do pocisku to póki co nie chodzi mi o opadanie, a sam wystrzał i dotarcie do celu.
[Irrlicht] Odtwarzanie dźwięku po naciśnięciu klawisza
Jeden problem, jeden temat..
» Porady dla użytkowników cpp0x.plZakładanie tematów na forum zalecenie
P-87427
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-10 21:33:19
Dobra racja, przepraszam temat zamykam
P-87435
« 1 »
  Strona 1 z 1