[SFML 2.0] unable to load msobj100.dll
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-12 19:57
Majsin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] unable to load msobj100.dll » 2013-07-11 20:59:35 Mam problem z Visual 2010 i lekcją Wczytywanie tekstur i rysowanie sprajtów. W trybie debug działa dobrze, w trybie release wyskakuje mi błąd unable to load msobj100.dll . Po zmianie wartości Project->Properties->Configuration Properties->General->Platform Toolset na v90 w trybie debug wyskakuje błąd w linijce tekstura.loadFromFile( "box.jpg" ); , a dokładniej przenosi mnie do pliku ...\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\crt\src\intel\memcpy.asm , w trybie release wyskakuje błąd w linijce sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); i okienko z komunikatem Unhandled exception at 0x6c6d51e3 in nazwa.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0xbaadf00d. Najbardziej bym wolał gdyby naprawić błąd z tym msobj100.dll ale obawiam się, że nie będzie to takie proste,szybki i przyjemne :) Albo dowiedzieć się co zrobić, żeby ten kod działał z ustawieniami v90. |
|
DejaVu |
» 2013-07-12 14:17:42 Zapewne źle skonfigurowałeś projekt Release. |
|
domin568 |
» 2013-07-12 14:38:15 |
|
Majsin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-12 19:57:53 Projekt jest dobrze skonfigurowany. Wgrałem paczkę SFML Visual C++ 9 i uruchomiłem projekt w Visual 2010 z ustawieniami v90. Aktualnie działa, jeśli przestanie najwyżej przerzucę się na Visual 2008. Problem z unable to load msobj100.dll przy ustawieniach v100 jest nierozwiązany, ale pojawia się on również w programach niezwiązanych z SFML, więc jest pewnie ogólnym problemem mojego Visuala (albo Windowsa). Dzięki za odpowiedzi. |
|
« 1 » |