Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht, C++] no matching function for call to (...)

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-20 18:10
Autor Wiadomość
megatron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht, C++] no matching function for call to (...)
» 2013-08-20 18:02:10
Witam serdecznie.
Przerabiam sobie dość stary kurs ze strony pl.scribd.com
I zatrzymałem się na torze lotu pocisku.
Kompilator zaczyna wariować przy tej funkcji:
bool gotmap = smgr->getSceneCollisionManager()->getCollisionPoint( bullet, selector, gravityMap, dummy );
a log wygląda następująco:
mingw32-g++.exe -Wall -fpermissive  -g  -std=c++11 -std=c++0x -Wall -g   -ID:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include -ID:\programowanie\biblioteki_i_silniki\mysql\include\  -c D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp -o obj\Game.o
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp: In member function 'void Game::RunGame()':
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:63:106: error: no matching function for call to 'irr::scene::ISceneCollisionManager::getCollisionPoint(irr::core::line3d<float>&, irr::scene::ITriangleSelector*&, irr::scene::ISceneCollisionManager*&, irr::core::triangle3d<float>&)'
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:63:106: note: candidate is:
In file included from D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/irrlicht.h:133:0,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Includes.h:4,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.h:4,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:1:
D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneCollisionManager.h:41:16: note: virtual bool irr::scene::ISceneCollisionManager::getCollisionPoint(const irr::core::line3d<float>&, irr::scene::ITriangleSelector*, irr::core::vector3df&, irr::core::triangle3df&, irr::scene::ISceneNode*&)
D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneCollisionManager.h:41:16: note:   candidate expects 5 arguments, 4 provided
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:64:79: error: 'modelselector' was not declared in this scope
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp: In member function 'void Game::ViewMap(int, bool)':
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:107:65: warning: 'irr::scene::IMeshSceneNode* irr::scene::ISceneManager::addOctTreeSceneNode(irr::scene::IMesh*, irr::scene::ISceneNode*, irr::s32, irr::s32, bool)' is deprecated (declared at D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneManager.h:590) [-Wdeprecated-declarations]
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:111:78: warning: 'irr::scene::ITriangleSelector* irr::scene::ISceneManager::createOctTreeTriangleSelector(irr::scene::IMesh*, irr::scene::ISceneNode*, irr::s32)' is deprecated (declared at D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneManager.h:1343) [-Wdeprecated-declarations]
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:115:86: error: cannot convert 'irr::scene::ISceneNodeAnimatorCollisionResponse*' to 'irr::scene::ISceneCollisionManager*' in assignment
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:116:32: error: no matching function for call to 'irr::scene::ICameraSceneNode::addAnimator(irr::scene::ISceneCollisionManager*&)'
D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:116:32: note: candidate is:
In file included from D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/IAnimatedMeshSceneNode.h:8:0,
                 from D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/irrlicht.h:59,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Includes.h:4,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.h:4,
                 from D:\programowanie\projekty\Gierka\Game.cpp:1:
D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneNode.h:348:16: note: virtual void irr::scene::ISceneNode::addAnimator(irr::scene::ISceneNodeAnimator*)
D:\programowanie\biblioteki_i_silniki\irrlicht-1.8\include/ISceneNode.h:348:16: note:   no known conversion for argument 1 from 'irr::scene::ISceneCollisionManager*' to 'irr::scene::ISceneNodeAnimator*'

Z góry dziękuję za pomoc.

#@#EDIT#@#

Zapomniałem wspomnieć, że to jest w irrlicht'cie ;)
 
P-90634
DejaVu
» 2013-08-20 18:10:02
Implementacja Irrlichta się często i gęsto zmieniała swego czasu, więc większość kursów jest nieaktualna i trzeba poprawiać wywołania metod, dostosowując je tym samym do posiadanej wersji Irrlichta.
P-90635
« 1 »
  Strona 1 z 1