SFML 2.0 Pobieranie aktualnej pozycji sprajta
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-27 21:55
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 Pobieranie aktualnej pozycji sprajta » 2013-09-27 20:44:19 Jest jakaś funkcja, lub metoda do pobrania aktualnej pozycji sprajta w SFML 2.0? |
|
akwes |
» 2013-09-27 20:45:41 sf::Sprite::getPosition() ? Polecam zapoznać się z kursem SFML w dziale kursy. |
|
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-27 21:00:02 Tego zdążyłem się domyślić, ale chodzi mi tu o odczytanie wartości jaką zwraca, bo przecież nie zwróci mi tylko jednej osi |
|
akwes |
» 2013-09-27 21:06:38 To sprawdź co zwraca i jak się tego używa. bo przecież nie zwróci mi tylko jednej osi
|
Zwraca obie, możesz wybrać jedną z nich przecież. getPosition() |
|
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-27 21:10:46 Wiem już, że zwraca sf::Vector2f, ale jak się odwołać do jego poszczególnych elementów? Sorry, jestem początkujący. |
|
akwes |
» 2013-09-27 21:15:44 |
|
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-27 21:26:59 No co nieco rozumiem, ale aż tak angielskiego nie znam, tutaj napisałem kawałek kodu, mógł byś mi dopisać kawałek przypisujący do zmiennych "x" i "y" zwróconą pozycję? sf::Sprite obrazek; obrazek.setPosition( 100, 100 ); float x; float y; obrazek.getPosition(); |
|
akwes |
» 2013-09-27 21:33:35 No co nieco rozumiem, ale aż tak angielskiego nie znam,
|
Wystarczy kliknąć w "More..." i zobaczyć na przykładowy kod. Do tego nie potrzeba angielskiego, naprawdę ;) Co więcej, wszystko jest opisane w kursie Kurs SFML 2.0, C++. Radzę go poczytać. |
|
« 1 » 2 |