Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 Pobieranie aktualnej pozycji sprajta

Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-27 21:55
Autor Wiadomość
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 Pobieranie aktualnej pozycji sprajta
» 2013-09-27 20:44:19
Jest jakaś funkcja, lub metoda do pobrania aktualnej pozycji sprajta w SFML 2.0?
P-92755
akwes
» 2013-09-27 20:45:41
sf::Sprite::getPosition()
 ? Polecam zapoznać się z kursem SFML w dziale kursy.
P-92756
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-27 21:00:02
Tego zdążyłem się domyślić, ale chodzi mi tu o odczytanie wartości jaką zwraca, bo przecież nie zwróci mi tylko jednej osi
P-92757
akwes
» 2013-09-27 21:06:38
To sprawdź co zwraca i jak się tego używa.


bo przecież nie zwróci mi tylko jednej osi
Zwraca obie, możesz wybrać jedną z nich przecież.

getPosition()
P-92758
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-27 21:10:46
Wiem już, że zwraca sf::Vector2f, ale jak się odwołać do jego poszczególnych elementów?
Sorry, jestem początkujący.
P-92759
akwes
» 2013-09-27 21:15:44
P-92761
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-27 21:26:59
No co nieco rozumiem, ale aż tak angielskiego nie znam, tutaj napisałem kawałek kodu, mógł byś mi dopisać kawałek przypisujący do zmiennych "x" i "y" zwróconą pozycję?
C/C++
sf::Sprite obrazek;
obrazek.setPosition( 100, 100 );
float x;
float y;
obrazek.getPosition();
P-92763
akwes
» 2013-09-27 21:33:35

No co nieco rozumiem, ale aż tak angielskiego nie znam,

Wystarczy kliknąć w "More..." i zobaczyć na przykładowy kod. Do tego nie potrzeba angielskiego, naprawdę ;)

Co więcej, wszystko jest opisane w kursie » KursyKurs SFML 2.0, C++ kurs. Radzę go poczytać.
P-92767
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona