Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak sprawdzić czy obiekt nie wejdzie na obiekt (gra 2d)

Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-06 20:44
Autor Wiadomość
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jak sprawdzić czy obiekt nie wejdzie na obiekt (gra 2d)
» 2013-10-06 17:41:41
Witam, mój problem wygląda tak, że próbuję napisać grę 2D, ale nie wiem, jak sprawdzić, czy obiekt (w tym wypadku gracz) po wykonaniu ruchu nie wejdzie np. na ścianę labiryntu. Ogólnie chodzi o to, żeby gracz nie mógł przekroczyć linii wyznaczenej przez dwa punkty
P-93253
pekfos
» 2013-10-06 17:49:01
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-93254
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-06 19:31:25
Rozumiem już mniej więcej kolizje, ale nie chcę sprawdzać czy gracz zderzył się z konkretnym odcinkiem, tylko czy w ogóle się zderzył, a nie mogę sprawdzać tegoż każdym odcinkiem.
P-93261
pekfos
» 2013-10-06 19:39:10
a nie mogę sprawdzać tegoż każdym odcinkiem.
Dlaczego?
P-93262
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-06 20:05:00
Bo to mało wydajne.
P-93269
pekfos
» 2013-10-06 20:08:49
Aha.

(Koniec tematu - za mało informacji by podać szybsze rozwiązanie.)
P-93270
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-06 20:12:07
Co mam więcej podać?
P-93272
pekfos
» 2013-10-06 20:20:13
Konkrety. Aktualnie pytasz o, bliżej nieokreślony, przypadek ogólny, w którym nieznany obiekt koliduje w nieznany sposób z nieznanymi odcinkami w nieznanej ilości. Tu nie da się powiedzieć niczego innego, niż "sprawdzaj wszystkie".
P-93277
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona