Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Przekazanie okna do funkcji.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-09 23:15
Autor Wiadomość
Hipochondryk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Przekazanie okna do funkcji.
» 2013-10-09 22:22:48
Witam zaczne może od kodu(uproszczony schematyczny to co najważniejsze) :

plik Main.cpp
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "mapa01.hpp"

using namespace sf;
int main()
{
    RenderWindow okno( VideoMode( 1024, 768, 32 ), "title", Style::Close );
    while( okno.isOpen() )
    {
        mapa01( & okno ); //wywolanie funkcji
        okno.display();
    }
   
   
    return 0;
}

PLIK mapa01.hpp

C/C++
void mapa01( RenderWindow * okno )
{
    while( okno->isOpen() )
    {
        std::cout << "jestem w pętli";
        okno->display();
    }
}

Problem jest taki, że okno nie jest przekazane do funkcji.
Sądze tak ponieważ pętla nie wykonuje się tylko program się zamyka.
Pętla powinna wyswietlać czarne tło, oraz wypisywać w konsoli napis "jestem w pętli";
to samo gdy próbuję przekazać przez referencję.

Czy obiekt klasy RenderWindow da się przekzać do funkcji ? jak to zrobić ? gdzie robię błąd?
P-93456
MrPoxipol
» 2013-10-09 23:15:07
Wywal pętle z maina i po stworzeniu okna wywołaj tą funkcje.
P-93458
« 1 »
  Strona 1 z 1