[SFML 2.0] Przekazanie okna do funkcji.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-09 23:15
Hipochondryk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Przekazanie okna do funkcji. » 2013-10-09 22:22:48 Witam zaczne może od kodu(uproszczony schematyczny to co najważniejsze) : plik Main.cpp #include <SFML/Graphics.hpp> #include "mapa01.hpp"
using namespace sf; int main() { RenderWindow okno( VideoMode( 1024, 768, 32 ), "title", Style::Close ); while( okno.isOpen() ) { mapa01( & okno ); okno.display(); } return 0; }
PLIK mapa01.hpp void mapa01( RenderWindow * okno ) { while( okno->isOpen() ) { std::cout << "jestem w pętli"; okno->display(); } }
Problem jest taki, że okno nie jest przekazane do funkcji. Sądze tak ponieważ pętla nie wykonuje się tylko program się zamyka. Pętla powinna wyswietlać czarne tło, oraz wypisywać w konsoli napis "jestem w pętli"; to samo gdy próbuję przekazać przez referencję. Czy obiekt klasy RenderWindow da się przekzać do funkcji ? jak to zrobić ? gdzie robię błąd? |
|
MrPoxipol |
» 2013-10-09 23:15:07 Wywal pętle z maina i po stworzeniu okna wywołaj tą funkcje. |
|
« 1 » |