OpenGL funkcja glClipPlane
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-28 13:38
albert_oo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL funkcja glClipPlane » 2013-11-22 17:17:32 Witajcie,
Mam drobny problem w OpenGl. Potrzebuję "przyciąć" kwadrykę gluCylinder (konkretnie potrzebuję jej połowy). Stosuję glClipPlane, ale funkcja tnie mi na pół walec, oraz całą scenę. W jaki sposób zmusić kompilator do przepołowienia tylko walca?
Dzięki z góry. Jeżeli będzie potrzebny kod - oczywiście dołączę.
Pozdro. albert_oo |
|
kubawal |
» 2013-11-22 21:12:55 Nie znam się na OpenGL, ale wydaje mi się, że ta funkcja powinna być z rysowaniem cylindra zamknięta w glPushMatrix() i glPopMatrix() |
|
DejaVu |
» 2013-11-22 21:15:39 |
|
albert_oo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dzięki » 2013-11-28 13:38:25 DejaVu - ogromnie dziękuję - pierwszy link już pomógł.
Najprostsze rzeczy są najtrudniej osiągalne w mózgu :)
Dzięki jeszcze raz |
|
« 1 » |