Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL funkcja glClipPlane

Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-28 13:38
Autor Wiadomość
albert_oo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL funkcja glClipPlane
» 2013-11-22 17:17:32
Witajcie,

Mam drobny problem w OpenGl. Potrzebuję "przyciąć" kwadrykę gluCylinder (konkretnie potrzebuję jej połowy). Stosuję glClipPlane, ale funkcja tnie mi na pół walec, oraz całą scenę.
W jaki sposób zmusić kompilator do przepołowienia tylko walca?

Dzięki z góry.
Jeżeli będzie potrzebny kod - oczywiście dołączę.

Pozdro.
albert_oo
P-97054
kubawal
» 2013-11-22 21:12:55
Nie znam się na OpenGL, ale wydaje mi się, że ta funkcja powinna być z rysowaniem cylindra zamknięta w glPushMatrix() i glPopMatrix()
P-97075
DejaVu
» 2013-11-22 21:15:39
P-97077
albert_oo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dzięki
» 2013-11-28 13:38:25
DejaVu - ogromnie dziękuję - pierwszy link już pomógł.

Najprostsze rzeczy są najtrudniej osiągalne w mózgu :)

Dzięki jeszcze raz
P-97740
« 1 »
  Strona 1 z 1