Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Sciezka dostepu

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-16 20:00
Autor Wiadomość
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Sciezka dostepu
» 2009-08-16 19:49:17
   Gdy ladujemy bitmape do pamieci podajemy jakas sciezke dostepu do pliku
kursor_bmp = load_bitmap( "D:\\Gierka\\Data\\Kursor.bmp", NULL );
   w tym przypadku jest to takie troche sztywne poniewaz plik musi sie
   znajdowac na dysku w scisle okreslonym miejscu. Jak zrobic takie 'myken
   pyken' ze wstawiamy folder z 'Gierka' w dowolnym miejscu na dysku a program sam
   domysli sie ze bitmapa kursor znajduje sie w folderze data.(gra znajduje sie w
   folderze gierka)
P-9541
DejaVu
» 2009-08-16 19:55:55
kursor_bmp = load_bitmap( "Data/Kursor.bmp", NULL );
P-9545
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-16 20:00:35
ok dziala dzieki :)
P-9546
« 1 »
  Strona 1 z 1