Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Glosnosc

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-18 20:32
Autor Wiadomość
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Glosnosc
» 2009-08-16 19:49:51
   Chce do gry dodac dzwiek i opcje przyciszania i podglasniania.
   Puki co urzywalem do tego funkcji set_volume, a jako arguenty wstawialem
   zmienne zmieniajace wartosc przy wcisnieciu klawisza, jednak dzwiek wylanczal
   sie przy pierwszym obrocie pentli. Potem urzylem do tego funkcji
   adjust_sample( Sound_1 , glos_l , glos_p  ,1000,1); } w taki wlasnie sposob -
   niby dziala ale troche dziko, ta funkcja sluzy chyba do czego innego
   No i teraz pytanie z mojej strony jakiej funkcji urzyc lub w jaki sposob zeby
   to dzialalo jak powinno.
P-9542
DejaVu
» 2009-08-17 00:05:27
Zamieszczam linka do dokumentacji allegro - konkretniej do strony na której znajdują się (chyba) wszystkie funkcje związane z kontrolą dźwięku.
http://www.allegro.cc/manual/api/digital-sample-routines/

Możesz również przetestować funkcję voice_set_volume(). Być może będzie bardziej odpowiadała Twoim potrzebom.
P-9553
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-17 20:43:28
Ok dzięki pobawie się tym myśle że znajde to co potrzebne.

A jeszcze jedno pytanie żeby nie spamować tematami - da się jakoś zmienić czcionkę w allegro tak żeby była jakaś ładna do gierki lub jej wielkość?
P-9575
DejaVu
» 2009-08-17 20:59:56
Twój post nie nawiązuje do tematu. Jeden temat = jeden problem.
P-9578
DeBugger
» 2009-08-18 20:32:46
Pan Piotr ma racje. Zaloz temat.

Znow Debian. ;/
P-9615
« 1 »
  Strona 1 z 1