Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] b2EdgeShape kolizja

Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-10 16:47
Autor Wiadomość
bnk120
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Box2D] b2EdgeShape kolizja
» 2013-12-10 12:44:57
Witam. Ostatnio natknąłem się na problem (  w sumie nie wiem czy to problem ). Otóż utworzyłem obiekt b2EdgeShape, zobrazowałem go za pomocą SFML oraz analogiczne utworzyłem zwykłego Boxa. Za pomocą w s d a poruszam owym Boxem.
Problem w sumie pojawia się w chwili, gdy chcę "przejechać" przez obiekt b2EdgeShape. Nie mogę przeciąć tej linii, ponieważ dochodzi do kolizji, której ja nie deklarowałem. Gdy tworzyłem inne obiekty ( nie linię b2EdgeShape, a obiekty dynamiczne, statyczne ) to już do kolizji nie dochodziło. Czy dla b2EdgeShape nie muszę deklarować kolizji?
 
P-98888
DejaVu
» 2013-12-10 16:21:24
Edge shapes are line segments. These are provided to assist in making a free-form static environment for your game. A major limitation of edge shapes is that they can collide with circles and polygons but not with themselves. The collision algorithms used by Box2D require that at least one of two colliding shapes have volume. Edge shapes have no volume, so edge-edge collision is not possible.

C/C++
// This an edge shape.
b2Vec2 v1( 0.0f, 0.0f );
b2Vec2 v2( 1.0f, 0.0f );

b2EdgeShape edge;
edge.Set( v1, v2 );

http://www.box2d.org​/manual.html
P-98894
bnk120
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-12-10 16:47:24
Dziękuję, DejaVu rozwiałeś wszelkie moje wątpliwości :) Zamykam.
P-98899
« 1 »
  Strona 1 z 1