dawid Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Błędy linkera pod Code::Blocks 13.12 » 2013-12-29 23:28:06 Witam,
Jak naprawić poniższe błędy? Wybrałem opcję poprzez projekt tak jak na poniższym screenie:
http://iv.pl/images/94991346269796882636.png
Co mam zrobić, by te błędy naprawić?
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow app( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML window" ); sf::Texture texture; if( !texture.loadFromFile( "cb.bmp" ) ) return EXIT_FAILURE; sf::Sprite sprite( texture ); while( app.isOpen() ) { sf::Event event; while( app.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) app.close(); } app.clear(); app.draw( sprite ); app.display(); } return EXIT_SUCCESS; }
-------------- Build: Debug in gfgh (compiler: GNU GCC Compiler)---------------
mingw32-g++.exe -LC:\Users\Dawid\Downloads\SFML-2.0\lib -o bin\Debug\gfgh.exe obj\Debug\main.o -lmingw32 -luser32 -lgdi32 -lwinmm -ldxguid -lsfml-graphics-d -lsfml-window-d -lsfml-system-d -lmingw32 -luser32 -lgdi32 -lwinmm -ldxguid -lsfml-graphics-d -lsfml-window-d -lsfml-system-d -lmingw32 -luser32 -lgdi32 -lwinmm -ldxguid -lsfml-graphics-d -lsfml-window-d -lsfml-system-d
obj\Debug\main.o: In function `main':
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:6: undefined reference to `sf::String::String(char const*, std::locale const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:6: undefined reference to `sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int, unsigned int, unsigned int)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:6: undefined reference to `sf::RenderWindow::RenderWindow(sf::VideoMode, sf::String const&, unsigned int, sf::ContextSettings const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:9: undefined reference to `sf::Texture::Texture()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:10: undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:12: undefined reference to `sf::Sprite::Sprite(sf::Texture const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:23: undefined reference to `sf::Window::close()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:19: undefined reference to `sf::Window::pollEvent(sf::Event&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:27: undefined reference to `sf::Color::Color(unsigned char, unsigned char, unsigned char, unsigned char)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:27: undefined reference to `sf::RenderTarget::clear(sf::Color const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:30: undefined reference to `sf::RenderStates::Default'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:30: undefined reference to `sf::RenderTarget::draw(sf::Drawable const&, sf::RenderStates const&)'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:33: undefined reference to `sf::Window::display()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:15: undefined reference to `sf::Window::isOpen() const'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:9: undefined reference to `sf::Texture::~Texture()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:36: undefined reference to `sf::RenderWindow::~RenderWindow()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:36: undefined reference to `sf::RenderWindow::~RenderWindow()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:9: undefined reference to `sf::Texture::~Texture()'
C:/Users/Dawid/Desktop/gfgh/main.cpp:36: undefined reference to `sf::RenderWindow::~RenderWindow()'
obj\Debug\main.o: In function `ZN2sf6SpriteD1Ev':
C:/Users/Dawid/Downloads/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/Sprite.hpp:47: undefined reference to `vtable for sf::Sprite'
C:/Users/Dawid/Downloads/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/Sprite.hpp:47: undefined reference to `vtable for sf::Sprite'
C:/Users/Dawid/Downloads/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/Sprite.hpp:47: undefined reference to `sf::Transformable::~Transformable()'
collect2.exe: error: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minute(s), 0 second(s))
22 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s))
|
|
DejaVu |
» 2013-12-30 00:31:51 Skompiluj SFML-a ze źródeł. |
|
dawid Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-30 01:13:25 A czy możesz powiedzieć coś więcej oprócz tego pustego sloganu? Programem cmake stwoszyły mi się jakieś zupełnie nowe pliki i co z nimi zrobić? |
|
DejaVu |
» 2013-12-30 01:15:07 Pchasz się w nowe IDE z nowym kompilatorem, zamiast korzystać z przetartych ścieżek i gotowych, sprawdzonych paczek to czego oczekujesz? Chcesz mieć najnowsze narzędzia to musisz umieć kompilować wszystko ze źródeł. |
|
DejaVu |
» 2013-12-30 02:52:20 No, a skoro cmake-a już masz i wygenerowały Ci się 'jakieś' pliki to zapewne są to pliki *.a, czyli biblioteki, które są Ci do szczęścia potrzebne. |
|
dawid Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-30 14:45:02 Tylko, że w tym co się stworzyło nie ma żadnego pliku *.a ani *.lib
http://iv.pl/images/42610949390592070423.png |
|
Gabes |
» 2013-12-30 15:42:26 Alt + Print Screen.
W Cmake możesz również ustawić generowanie projektu dla CodeBlocks(.cbp). CodeBlocks - MinGW Makefiles. A w ogóle zajrzałeś do folderu Lib? |
|
MrPoxipol |
» 2013-12-30 15:46:08 |
|
« 1 » 2 3 |