Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Świat Pherphia-nu czyli nowy MMORPG 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-01 21:47
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Świat Pherphia-nu czyli nowy MMORPG 2D
» 2014-01-01 15:19:29
Domyślam się, że wiele osób czytało dużo podobnych tematów i nawet ja byłbym znudzony czytając kolejny taki temat. Ale do rzeczy: gra ta jest już od dłuższego czasu realizowana jedynie przeze mnie. Projekt ma nieco ponad pół roku. Poza tym widząc po efektach mojej ciężkiej pracy (nie mówmy o efektach graficznych bo to totalny crap ze względu na moje umiejętności malarski ;p) całkiem fajnie się programuje. Informacje dot. głównie gry znajdziecie tutaj.

To co JA oferuje:
- Łatwe w obsłudze GUI własnej roboty (szału nie ma, jest jeszcze kilka kontrolek do zrobienia).
- Łatwy w obsłudze parser plików skryptowych (włączając parser wyrażeń ONP).
- Łatwy w obsłudze edytor map.
- Łatwe w obsłudze wyświetlanie mapy i pobieranie określonego kafla z określonej warstwy mapy.
- Szybkie oraz bezpieczne połączenie Client-Serwer (zrealizowane przy pomocy zaimplementowania Safe-UDP).
- Zaawansowana biblioteka parsująca ciągi znaków (std::string) własnej roboty.

To ci GRA zawiera:
- Proste jak na razie animacje.
- Płynne poruszanie postaci.
- Czat.
- Mapa (prowizoryczna oczywiście, tworzona na potrzeby testów).
- Komendy supportu (nie ukrywam, że jest ich tylko pare ale łatwo jest dodawać kolejne).

To czego JA potrzebuje:
- Przynajmniej 1 skryptera, który będzie potrafił się dostosować do składni parsera plików (nie będzie to ciężkie a wręcz łatwe)
- Grafika, który będzie potrafił rysować line-art w Paint-cie oraz kolorowanie, cienie itd. w bardziej zaawansowanych programach typu PS, Gimp, Corel. Nie odbierzcie tego za obowiązkowe zachowanie. Dla mnie liczy się tylko to, żeby grafika wyglądała przyjemnie oraz profesjonalnie (no może profeska na stronie o programowaniu to przesada, ważne żeby było przyjemnie).
- Programistę, który bez problemu ogarnia programowanie obiektowe (nie dopuszczam braku wiedzy z tego zakresu bo cała gra opiera się na blisko 25 klasach) oraz miał przynajmniej krótką styczność z SFML-em z wersją 2.0 lub wyższą.

Przyszłość gry jest do ustalenia a wynagrodzenie tradycyjnie będzie uwzględnione kiedy gra zacznie dawać dochody (a to nie będzie niedługo). Poza wynagrodzeniem pieniężnym oczywiście każdy kto włożył znaczną prace w grę będzie mógł modyfikować kodu bez mojej wiedzy (chociaż to by wypadało uzgodnić) a kto włożył choćby średnią pracę w grę dostanie postać w grze o posadzie administratora. Każdy członek ekipy będzie wpisany i odpowiednio przypisany do pracy, którą włożył w grę.
Nie zakładam, że będzie chciało wraz ze mną tworzyć tą grę dużo osób (o ile ktokolwiek będzie chciał) jednak prosze dokładnie rozważyć moją propozycję. Można pisać tutaj lub na GG które znajdziecie na stronie u góry.
P-100838
DejaVu
» 2014-01-01 15:31:29
Celuj najlepiej w studentów - uczniowie się w projekcie nie sprawdzają :P
P-100842
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-01 15:33:39
Rozumiem, rozumiem. Chciałem też dodać, że jak na razie 2 obrazki z gry można zobaczyć na stronie podanej w 1 poście w podstronie galeria.
P-100843
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-01 21:47:26
Do projektu dołącza użytkownik "Rafi" jako drugi programista. Czy ktoś jeszcze chce dołączyć?
P-100894
« 1 »
  Strona 1 z 1