Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL 3.3 - Problem z wyswietleniem obiektu 3d

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-04 16:29
Autor Wiadomość
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL 3.3 - Problem z wyswietleniem obiektu 3d
» 2014-01-04 16:06:15
Oto kod:
C/C++
GLShaderManager shaderManager;
GLTriangleBatch cosi;
M3DMatrix44f a;
M3DMatrix44f b;
M3DMatrix44f c;
M3DMatrix44f final;
GLFrustum frustum;
void ChangeSize( int w, int h )
{
    if( h == 0 )
         h = 1;
   
    glViewport( 0, 0, w, h );
    frustum.SetPerspective( 35.0f, float( w ) / float( h ), 1.0f, 1000.0f );
}
void SetupRC()
{
    glClearColor( 0.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f );
    shaderManager.InitializeStockShaders();
    gltMakeSphere( cosi, 0.5f, 70, 80 );
    cosi.End();
}
void RenderScene()
{
    glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );
    GLfloat vOrange[] = { 0.8f, 0.5f, 0.0f, 1.0f };
    m3dTranslationMatrix44( a, 0.0f, 0.0f, - 2.5f );
    m3dMatrixMultiply44( final, frustum.GetProjectionMatrix(), a );
    shaderManager.UseStockShader( GLT_SHADER_FLAT, final, vOrange );
    cosi.Draw();
    glutSwapBuffers();
    glutPostRedisplay();
}
int main( int argc, char * argv[] )
{
    gltSetWorkingDirectory( argv[ 0 ] );
    glutInit( & argc, argv );
    glutInitDisplayMode( GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_STENCIL );
    glutInitWindowSize( 800, 600 );
    glutCreateWindow( "OpenGL - Window" );
    glutReshapeFunc( ChangeSize );
    glutDisplayFunc( RenderScene );
    GLenum err = glewInit();
    if( GLEW_OK != err )
    {
        std::cout << err << std::endl;
        return 1;
    }
    SetupRC();
    glutMainLoop();
}
Nie wyświetla mi się kula. Pewnie to głupi błąd, ale proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki.
P-101113
Bimbol
» 2014-01-04 16:26:42
cosi.End();

Usuń to.
P-101117
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-04 16:29:58
Dzięki, zamykam.
P-101118
« 1 »
  Strona 1 z 1