OpenGL 3.3 - Problem z wyswietleniem obiektu 3d
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-04 16:29
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL 3.3 - Problem z wyswietleniem obiektu 3d » 2014-01-04 16:06:15 Oto kod: GLShaderManager shaderManager; GLTriangleBatch cosi; M3DMatrix44f a; M3DMatrix44f b; M3DMatrix44f c; M3DMatrix44f final; GLFrustum frustum; void ChangeSize( int w, int h ) { if( h == 0 ) h = 1; glViewport( 0, 0, w, h ); frustum.SetPerspective( 35.0f, float( w ) / float( h ), 1.0f, 1000.0f ); } void SetupRC() { glClearColor( 0.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f ); shaderManager.InitializeStockShaders(); gltMakeSphere( cosi, 0.5f, 70, 80 ); cosi.End(); } void RenderScene() { glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); GLfloat vOrange[] = { 0.8f, 0.5f, 0.0f, 1.0f }; m3dTranslationMatrix44( a, 0.0f, 0.0f, - 2.5f ); m3dMatrixMultiply44( final, frustum.GetProjectionMatrix(), a ); shaderManager.UseStockShader( GLT_SHADER_FLAT, final, vOrange ); cosi.Draw(); glutSwapBuffers(); glutPostRedisplay(); } int main( int argc, char * argv[] ) { gltSetWorkingDirectory( argv[ 0 ] ); glutInit( & argc, argv ); glutInitDisplayMode( GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_STENCIL ); glutInitWindowSize( 800, 600 ); glutCreateWindow( "OpenGL - Window" ); glutReshapeFunc( ChangeSize ); glutDisplayFunc( RenderScene ); GLenum err = glewInit(); if( GLEW_OK != err ) { std::cout << err << std::endl; return 1; } SetupRC(); glutMainLoop(); }
Nie wyświetla mi się kula. Pewnie to głupi błąd, ale proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki. |
|
Bimbol |
» 2014-01-04 16:26:42 |
|
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-04 16:29:58 Dzięki, zamykam. |
|
« 1 » |