Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL klasa GLMatrixStack - rożnica między dwoma funkcjami

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-06 14:20
Autor Wiadomość
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL klasa GLMatrixStack - rożnica między dwoma funkcjami
» 2014-01-05 15:11:34
Witam wszystkich. Mam pytanie - jaka jest różnica między tymi dwoma funkcjami:
GLMatrixStack::PushMatrix( const M3DMatrix44f mMatrix )
, a
GLMatrixStack::LoadMatrix( const M3DMatrix44f mMatrix )
? Z góry dzięki za odpowiedź.
P-101237
DejaVu
» 2014-01-05 18:11:50
Przypuszczam, że push zapamiętuje macierz na stosie, a load wczytuje podaną macierz jako bieżącą. Takie rzeczy to się w dokumentacji weryfikuje :)
P-101270
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-06 14:20:06
Ok, może i tak. Dzięki, zamykam.
P-101399
« 1 »
  Strona 1 z 1