OpenGL klasa GLMatrixStack - rożnica między dwoma funkcjami
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-06 14:20
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL klasa GLMatrixStack - rożnica między dwoma funkcjami » 2014-01-05 15:11:34 Witam wszystkich. Mam pytanie - jaka jest różnica między tymi dwoma funkcjami: GLMatrixStack::PushMatrix( const M3DMatrix44f mMatrix ) , a GLMatrixStack::LoadMatrix( const M3DMatrix44f mMatrix ) ? Z góry dzięki za odpowiedź. |
|
DejaVu |
» 2014-01-05 18:11:50 Przypuszczam, że push zapamiętuje macierz na stosie, a load wczytuje podaną macierz jako bieżącą. Takie rzeczy to się w dokumentacji weryfikuje :) |
|
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-06 14:20:06 Ok, może i tak. Dzięki, zamykam. |
|
« 1 » |