Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Klasa] Obsługa bazy danych.

Ostatnio zmodyfikowano 2009-09-03 10:42
Autor Wiadomość
jimmye
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Klasa] Obsługa bazy danych.
» 2009-08-27 22:31:13
Pewien koleś napisał serwer do gry i jedna klasa obsługuje wszystkich graczy, ma ją tak zadeklarowaną, że może jej(tej klasy) używać prawie wszędzie. Wie ktoś jak napisać taką 'zaawansowaną' klasę, która przechowywałaby dane np. 1000' graczy ? (Współrzędne, nick, poziom itp) Lub może jest jakiś kurs, bo nie wiem jak się za to zabrać :D. Właśnie piszę serwer do swojej pierwszej gry 2D MMO z użyciem Allegro :P.
Chodzi o to, żeby nie otwierać cały czas bazy danych w celu aktualizacji/odczytania danych gracza, a wiem, że można napisać taką klasę.
W skład kodu wchodzą:
-folder z plikami z kodem, który obsługuje różne akcje jakie wykonuje gracz (rozmowa, chodzenie itp)
-reszta plików kodu..

Próbuje to napisać tak, żeby kod który obsługuje akcje gracza miał taki sam dostęp do tej klasy, jak plik, gdzie ta klasa jest zadeklarowana.
Jest na to jakiś sposób ? Bo nie mogę nic wymyśleć od 3 dni :D
P-9919
DejaVu
» 2009-08-27 23:19:38
Sposób: z małych klocków zrób duży klocek.
P-9921
jimmye
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-28 19:48:08
No dobra, ale jak zrobić żeby ta klasa obsługiwała wielu graczy ? Może deklarować ją ze wskaźnikiem ?
P-9928
DejaVu
» 2009-08-28 23:02:16
A jak zrobić, żeby zapisać więcej niż jedną liczbę w pamięci?
P-9930
jimmye
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-09-03 10:42:14
Sprawa rozwiązana :D


Client *client;

client = new Client[MAX_CONNECTIONS-1]; // MAX_CONNECIONS = 100


//Patzick: Jak rozwiązana, to zamykaj temat ;)
P-10032
« 1 »
  Strona 1 z 1