Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

sfml 2.1 Event

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-14 10:25
Autor Wiadomość
Madrei
Temat założony przez niniejszego użytkownika
sfml 2.1 Event
» 2014-01-14 10:25:00
Cześć mój problem to zrobienie przycisku za pomocą sf::Event.

C/C++
if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left )
     Okno.close();

if( event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 && event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 )
     Okno.close();


w ten sposób wszystko działa lecz jak zrobię tak:

C/C++
if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left && event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 && event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 )
     Okno.close();

lub tak:

C/C++
if( event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 )
if( event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 )
if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left )
     Okno.close();

i inne kombinacje powyższych to przestaje działać. Jak obejść pobieranie 1 Event-u podczas pętli ??

początek pętli:
C/C++
while( Okno.isOpen() )
{
    sf::Event event;
    while( Okno.pollEvent( event ) )
    {
P-102135
« 1 »
  Strona 1 z 1