[SFML 2.1] Wczytywanie wielu tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-26 10:09
Vister26 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Wczytywanie wielu tekstur » 2014-01-25 23:34:25 Czy w SFML mogę wczytywać tekstury w ten sposób, że tworzę sobie zmienną sf::Texture tekstura oraz 10 sprajtów, a potem ładuję obrazki do tych 10 sprajtów przez tą jedną zmienną. Pytam, bo gdy tak robię, to wszystkie sprajty przyjmują tą samą, ostatnio wczytaną grafikę. |
|
colorgreen19 |
» 2014-01-25 23:49:37 Musialbys zaraz po zmianie textur rysowac sprita textura.loadFromFile( "cos.png" ); sprite.setTexture( textura ); window.draw( sprite );
textura.loadFromFile( "cos.png" ); sprite2.setTexture( textura ); window.draw( sprite2 );
itd, mysle ze to powinno dzialac |
|
MrPoxipol |
» 2014-01-26 10:09:18 Lepiej jest zrobić Resource(Texture)Manager. |
|
« 1 » |