Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Wczytywanie wielu tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-26 10:09
Autor Wiadomość
Vister26
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Wczytywanie wielu tekstur
» 2014-01-25 23:34:25
Czy w SFML mogę wczytywać tekstury w ten sposób, że tworzę sobie zmienną
sf::Texture tekstura
 oraz 10 sprajtów, a potem ładuję obrazki do tych 10 sprajtów przez tą jedną zmienną. Pytam, bo gdy tak robię, to wszystkie sprajty przyjmują tą samą, ostatnio wczytaną grafikę.
P-103203
colorgreen19
» 2014-01-25 23:49:37
Musialbys zaraz po zmianie textur rysowac sprita
C/C++
textura.loadFromFile( "cos.png" );
sprite.setTexture( textura );
window.draw( sprite );

textura.loadFromFile( "cos.png" );
sprite2.setTexture( textura );
window.draw( sprite2 );
//...
itd, mysle ze to powinno dzialac
P-103204
MrPoxipol
» 2014-01-26 10:09:18
Lepiej jest zrobić Resource(Texture)Manager.
P-103213
« 1 »
  Strona 1 z 1