Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht] Crash aplikacji

Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-06 16:17
Autor Wiadomość
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht] Crash aplikacji
» 2014-02-06 15:13:29
Witam. Mam taki problem, że kiedy tworzę nowy projekt w Code::Block, do którego dołączam include i liby z irrlicht, to przy kompilacji byle jakiego kodu(nawet hello world) następuje po chwili crash aplikacji.

Cały kod:
C/C++
#include <irrlicht.h>

using namespace irr;
using namespace core;
using namespace scene;
using namespace video;
using namespace io;
using namespace gui;

int main() {
    IrrlichtDevice * device = createDevice( video::EDT_SOFTWARE, dimension2d < u32 >( 640, 480 ), 16, false, false, false, 0 );
   
    if( !device )
         return 1;
   
    IVideoDriver * driver = device->getVideoDriver(); //Czasem debugger wskazuje, że przy tej linijce jest crash.
    ISceneManager * smgr = device->getSceneManager();
    IGUIEnvironment * guienv = device->getGUIEnvironment();
   
    guienv->addStaticText( L"Hello World! This is the Irrlicht Software renderer!", rect < s32 >( 10, 10, 260, 22 ), true ); //przy aktualnym kodzie crash następuje w tej linijce.
   
    while( device->run() )
    {
        driver->beginScene( true, true, SColor( 255, 100, 101, 140 ) );
       
        smgr->drawAll();
        guienv->drawAll();
       
        driver->endScene();
    }
    device->drop();
   
    return 0;
}
 

Nie wiem, co powoduje ten problem. Próbowałem różnych kodów, pobrałem nawet dwie wersję irrlichta: 1.8.1 i 1.7.3 i nadal to samo. :c
P-104098
MrPoxipol
» 2014-02-06 15:14:29
Skompiluj irrlichta ze źródeł.
P-104099
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-06 16:17:17
Działa!

Wielkie dzięki MrPoxipol. Na początku były problemy, bo kod biblioteki miał błąd, ale i nawet z nim wygenerowało mi działającą dll'ke. :3
P-104107
« 1 »
  Strona 1 z 1