Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[ SFML 2.0 ] problem z załadowaniem obrazka

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-06 16:53
Autor Wiadomość
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[ SFML 2.0 ] problem z załadowaniem obrazka
» 2014-03-06 16:45:53
Witam,
napisałem najprostrzy programik który powinien wczytać ludzika, lecz on sie nie czytuje jest tylko tło. Plik z ludzikiem znajduje sie w tym samym folderze co *.exe. Oto kod:

C/C++
#include <SFML\Graphics.hpp>
int main()
{
    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "puste okno", sf::Style::Fullscreen );
    sf::Event zdarzenie;
   
    sf::Texture ludzik;
    ludzik.loadFromFile( "ludzik.jpg" );
   
    sf::Sprite obraz;
    obraz.setTexture( ludzik );
   
    while( okno.isOpen() )
    {
        while( okno.pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::K )
            {
                okno.close();
            }
        }
        okno.clear( sf::Color::Green );
        okno.draw( obraz );
        okno.display();
    }
    return 0;
}

Prosze o pomoc
P-105744
MrPoxipol
» 2014-03-06 16:47:54
http://en.wikipedia.org/wiki​/Working_directory, upewnij się, że plik jest w dobrym miejscu.
P-105745
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-06 16:53:27
Dzięki, pomogło
P-105746
« 1 »
  Strona 1 z 1