[ SFML 2.0 ] problem z załadowaniem obrazka
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-06 16:53
kamilcv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[ SFML 2.0 ] problem z załadowaniem obrazka » 2014-03-06 16:45:53 Witam, napisałem najprostrzy programik który powinien wczytać ludzika, lecz on sie nie czytuje jest tylko tło. Plik z ludzikiem znajduje sie w tym samym folderze co *.exe. Oto kod: #include <SFML\Graphics.hpp> int main() { sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "puste okno", sf::Style::Fullscreen ); sf::Event zdarzenie; sf::Texture ludzik; ludzik.loadFromFile( "ludzik.jpg" ); sf::Sprite obraz; obraz.setTexture( ludzik ); while( okno.isOpen() ) { while( okno.pollEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::K ) { okno.close(); } } okno.clear( sf::Color::Green ); okno.draw( obraz ); okno.display(); } return 0; }
Prosze o pomoc |
|
MrPoxipol |
» 2014-03-06 16:47:54 |
|
kamilcv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-06 16:53:27 Dzięki, pomogło |
|
« 1 » |