Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0 sf::audio] Błąd po zakończeniu programu.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-27 13:46
Autor Wiadomość
ShockwaverPL
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0 sf::audio] Błąd po zakończeniu programu.
» 2014-03-21 20:11:13
Witam. Mam problem, bo chyba coś źle zrobiłem gdyż w prostym kodzie typu:

#include <SFML/audio.hpp>

int main()
{
sf::Sound sound;
return 0;
}

Wywala mi po zakończeniu programu błąd:
Instrukcja spod "0x100435cc" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x.." Pamięć nie może być "read".

Bardzo liczę na szybką pomoc.
P-106953
DejaVu
» 2014-03-22 17:03:35
Jest to znany błąd biblioteki SFML (a dokładniej bibliotek do dźwięku z których korzysta). Ponoć DLL-ki bibliotek zależnych z paczki SFML-a 1.6 niektórym działały dobrze.
P-107013
ShockwaverPL
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-23 11:48:45
Skoro tak, to spróbuję to zrobić i dam znać.
P-107060
ShockwaverPL
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-26 17:33:32
Niestety, ale chyba coś źle robię, ponieważ podmieniłem dll-ki sfm-audio i niestety błąd ten sam.
P-107234
Gabes
» 2014-03-26 21:03:59
Nie zrozumiałeś, chodziło DejaVu o openal32.dll.
P-107262
ShockwaverPL
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-27 13:46:08
Najwyraźniej wszystko działa, wielkie dzięki.
P-107281
« 1 »
  Strona 1 z 1