[SFML 2.0 sf::audio] Błąd po zakończeniu programu.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-27 13:46
ShockwaverPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0 sf::audio] Błąd po zakończeniu programu. » 2014-03-21 20:11:13 Witam. Mam problem, bo chyba coś źle zrobiłem gdyż w prostym kodzie typu:
#include <SFML/audio.hpp>
int main() { sf::Sound sound; return 0; }
Wywala mi po zakończeniu programu błąd: Instrukcja spod "0x100435cc" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x.." Pamięć nie może być "read".
Bardzo liczę na szybką pomoc. |
|
DejaVu |
» 2014-03-22 17:03:35 Jest to znany błąd biblioteki SFML (a dokładniej bibliotek do dźwięku z których korzysta). Ponoć DLL-ki bibliotek zależnych z paczki SFML-a 1.6 niektórym działały dobrze. |
|
ShockwaverPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-23 11:48:45 Skoro tak, to spróbuję to zrobić i dam znać. |
|
ShockwaverPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-26 17:33:32 Niestety, ale chyba coś źle robię, ponieważ podmieniłem dll-ki sfm-audio i niestety błąd ten sam. |
|
Gabes |
» 2014-03-26 21:03:59 Nie zrozumiałeś, chodziło DejaVu o openal32.dll. |
|
ShockwaverPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-27 13:46:08 Najwyraźniej wszystko działa, wielkie dzięki. |
|
« 1 » |