Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Konstuktor

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-24 15:09
Autor Wiadomość
xargo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Konstuktor
» 2014-03-24 14:33:43
C/C++
struct location {
    float x;
    float y;
};

class Circle
{
private:
    float PI = 3.14159265;
    struct location location;
    float radius;
public:
    float get_radius() {
        return radius;
    }
    struct location get_location() {
        return location;
    }
    void set_radius( float r ) {
        radius = r;
    }
    void set_location( struct location p ) {
        location.x = p.x;
        location.y = p.y;
    }
   
    float area() {
        return PI * radius * radius;
    }
    float circumference() {
        return 2 * PI * radius;
    }
};

Mam taki kod i mam utworzyć:
domyślny konstruktor, tworzący koło o promieniu 0 na przecięciu osi układu współrzędnych,
konstruktor przyjmujący dwa parametry (strukturę location i promień),
destruktor.
Nie mam pojęcia jak to zrobić. Bardzo prosiłbym o pomoc.

P-107127
SeaMonster131
» 2014-03-24 15:09:24
Tutaj masz wszystko wytłumaczone: » Programowanie obiektowe, C++ » PodstawyKonstruktory i destruktory lekcja .
P-107129
« 1 »
  Strona 1 z 1