Allegro 5 i dźwięk w grze.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-21 17:26
Kudłaty Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Allegro 5 i dźwięk w grze. » 2014-04-21 17:05:48 Siema, pisze grę. Nadszedł czas aby dodać dźwięki. Mam taki kod: #include <allegro5/allegro_audio.h>
ALLEGRO_SAMPLE * koniec = al_load_sample( "file/samples/koniec.wav" );
while( 1 ) { if( cos tam ) al_play_sample( koniec, 1.0, 0.0, 1.0, ALLEGRO_PLAYMODE_ONCE, NULL ); }
Chociaż warunek jest spełniony, dźwięk nie gra. Widzi ktoś mój błąd? |
|
Kudłaty Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-21 17:26:58 Już zauważyłem błąd, zapomniałem dodać: #include <allegro5/allegro_acodec.h> al_init_acodec_addon(); al_reserve_samples( 1 );
|
|
« 1 » |