wektor wektorow trzymajacy wskaznik klasy
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

wektor wektorow trzymajacy wskaznik klasy

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
wektor wektorow trzymajacy wskaznik klasy
» 2014-05-01 19:46:14
siemka, dlugo nie kodzilem, postanowilem napisac od nowa edytor map i troszke sie pomieszalo :P
mam taki kod

C/C++
struct Tile
{
    int X;
    int Y;
    int SpriteX;
    int SpriteY;
};

std::vector < std::vector < Tile *> > TileList;


//tworzenie pliku z mapa wraz z utworzeniem wektora wektorow
bool Map::CreateMap( int X, int Y, const std::string & f )
{
    TileList.resize( X );
    for( int i = 0; i > TileList.size(); i++ )
    {
        TileList[ i ].resize( Y );
    }
    ObjectList.resize( X );
    for( int i = 0; i > ObjectList.size(); i++ )
    {
        ObjectList[ i ].resize( Y );
    }
    MapName = f;
    std::fstream file;
    file.open( f.c_str(), std::ios::in | std::ios::out | std::ios::trunc );
    if( file.is_open() )
    {
        file << X << ":" << Y;
        return true;
    }
    else return false;
   
}
//przypisanie wartosci do danego elementu wektora wektorow
void Map::AddTile( sf::RenderWindow & wnd )
{
   
    Tile * temptile = new Tile;
    temptile->X =( mouse.getPosition( wnd ).x +( - Pos.x * tilesize ) ) / tilesize;
    temptile->Y =( mouse.getPosition( wnd ).y +( - Pos.y * tilesize ) ) / tilesize;
    std::cout << temptile->X << std::endl;
    std::cout << temptile->Y << std::endl;
    temptile->SpriteX = currenttile.SpriteX;
    temptile->SpriteY = currenttile.SpriteY;
    TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->X = temptile->X; // tutaj program sie wywala
    TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->Y = temptile->Y;
    TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->SpriteX = temptile->SpriteX;
    TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->SpriteY = temptile->SpriteY;
}
 
to krzyczy debuger At C:\Users\EasyNote\Desktop\cpp\mapeditor\src\Map.cpp:144
Continuing...
[Inferior 1 (process 5072) exited with code 030000000005]
Debugger finished with status 0, jakies pomysly? : D
P-109060
» 2014-05-01 20:54:40
Daj całego dumpa jak możesz.
P-109066
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-01 20:56:45
nie ma nic wiecej
P-109067
» 2014-05-01 21:38:03
Wszystkie wskaźniki w wektorze są poprawne?
P-109069
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-01 21:44:41
raczej tak, zmienilem kontener zamiast wskaznikow na obiekty i to samo
edit
znalazlem blad, znow zle napisalem warunek konczacy petle, teraz wszystko ladnie smiga ^^
P-109072
« 1 »
 Strona 1 z 1