Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SDL c++ Error c2664

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-25 15:14
Autor Wiadomość
timik007
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SDL c++ Error c2664
» 2014-05-25 15:06:02
Witam , jestem początkującym programistą c++ , zacząłem uczyć się biblioteki SDL.  Wspomagając się książką sdl game development by shaun mitchell staram się napisać kod pod grę.
Jednak wyskakuje mi 8 błędów , z którymi nie mogę sobie poradzić, chciałbym prosic o pomoc.

Przesyłam pliki z którymi jest problem.

Obiekty.h

#include<SDL_image.h>
#include<SDL.h>
#include<iostream>
 
using namespace std;
 
#ifndef __Obiekty__
#define __Obiekty__
 
class Obiekty
{
 
public:
    virtual    void clean() = 0;
    virtual void Rysowanie() = 0;
    virtual void Update() = 0;
 
 
protected:
    Obiekty(const LoaderParams* Parametry) {}
    virtual ~Obiekty() {}
    SDL_Renderer * Ren;
    Obiekty*Ob;
};
 
 
class LoaderParams
{
public:
    LoaderParams(int x, int y, int wys, int szer, string TextureID) : Temp_x(x), Temp_y(y), Temp_wys(wys), Temp_szer(szer), Temp_TextureID(TextureID)
    {
 
    }
    int Get_X() const { return Temp_x; }
    int Get_Y() const{ return Temp_y; }
    int Get_wys() const{ return Temp_wys; }
    int Get_szer() const{ return Temp_szer; }
    string Get_TextureID() const{ return Temp_TextureID; }
 
private:
    int Temp_x, Temp_y;
    int Temp_CurrentFrame;
    int Temp_CurrentRow;
    int Temp_wys, Temp_szer;
    string Temp_TextureID;
};
 
 
 
class SDL_Obiekty :public Obiekty
{
public:
    SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry);
 
    virtual void Rysowanie();
    virtual void clean();
    virtual void Update();
 
protected:
    int Temp_x, Temp_y;
    int Temp_wys, Temp_szer;
    int Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame;
    string Temp_TextureID;
 
};
 
 
#endif



Def.Obiekty.cpp

 

#include<iostream>
#include<SDL.h>
#include<SDL_image.h>
#include"Funkcje.h"
#include"Textury.h"
#include"Obiekty.h"
#include"Player.h"
typedef Textury p_Textury;
using namespace std;
 
 
SDL_Obiekty::SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry) : Obiekty(Parametry)
{
    Temp_x = Parametry->Get_X();
    Temp_y = Parametry->Get_Y();
    Temp_wys = Parametry->Get_wys();
    Temp_szer = Parametry->Get_szer();
    Temp_TextureID = Parametry->Get_TextureID();
    Temp_CurrentRow = 1;
    Temp_CurrentFrame = 1;
}
 
 
void SDL_Obiekty::Rysowanie()
{
    Textury::Instance()->Animacja(Temp_TextureID, Temp_x, Temp_y, Temp_wys, Temp_szer, Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame, Gra::Instance()->getRenderer());
 
 
}



Błąd    7    error C2664: „Obiekty::Obiekty(const Obiekty &)” : nie można dokonać konwersji argumentu 1 z „const LoaderParams *” do „const int”   
Błąd    1    error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd    2    error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"   
Błąd    3    error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd    4    error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"   
Błąd    5    error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int   
Błąd    6    error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"   
Błąd    8    error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int   
Błąd    9    error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"
P-110834
pekfos
» 2014-05-25 15:14:13
Zdefiniuj LoaderParams nad Obiekty. I sformatuj post..
P-110835
« 1 »
  Strona 1 z 1