timik007 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL c++ Error c2664 » 2014-05-25 15:06:02 Witam , jestem początkującym programistą c++ , zacząłem uczyć się biblioteki SDL. Wspomagając się książką sdl game development by shaun mitchell staram się napisać kod pod grę. Jednak wyskakuje mi 8 błędów , z którymi nie mogę sobie poradzić, chciałbym prosic o pomoc.
Przesyłam pliki z którymi jest problem.
Obiekty.h
#include<SDL_image.h> #include<SDL.h> #include<iostream> using namespace std; #ifndef __Obiekty__ #define __Obiekty__ class Obiekty { public: virtual void clean() = 0; virtual void Rysowanie() = 0; virtual void Update() = 0; protected: Obiekty(const LoaderParams* Parametry) {} virtual ~Obiekty() {} SDL_Renderer * Ren; Obiekty*Ob; }; class LoaderParams { public: LoaderParams(int x, int y, int wys, int szer, string TextureID) : Temp_x(x), Temp_y(y), Temp_wys(wys), Temp_szer(szer), Temp_TextureID(TextureID) { } int Get_X() const { return Temp_x; } int Get_Y() const{ return Temp_y; } int Get_wys() const{ return Temp_wys; } int Get_szer() const{ return Temp_szer; } string Get_TextureID() const{ return Temp_TextureID; } private: int Temp_x, Temp_y; int Temp_CurrentFrame; int Temp_CurrentRow; int Temp_wys, Temp_szer; string Temp_TextureID; }; class SDL_Obiekty :public Obiekty { public: SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry); virtual void Rysowanie(); virtual void clean(); virtual void Update(); protected: int Temp_x, Temp_y; int Temp_wys, Temp_szer; int Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame; string Temp_TextureID; }; #endif
Def.Obiekty.cpp
#include<iostream> #include<SDL.h> #include<SDL_image.h> #include"Funkcje.h" #include"Textury.h" #include"Obiekty.h" #include"Player.h" typedef Textury p_Textury; using namespace std; SDL_Obiekty::SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry) : Obiekty(Parametry) { Temp_x = Parametry->Get_X(); Temp_y = Parametry->Get_Y(); Temp_wys = Parametry->Get_wys(); Temp_szer = Parametry->Get_szer(); Temp_TextureID = Parametry->Get_TextureID(); Temp_CurrentRow = 1; Temp_CurrentFrame = 1; } void SDL_Obiekty::Rysowanie() { Textury::Instance()->Animacja(Temp_TextureID, Temp_x, Temp_y, Temp_wys, Temp_szer, Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame, Gra::Instance()->getRenderer()); }
Błąd 7 error C2664: „Obiekty::Obiekty(const Obiekty &)” : nie można dokonać konwersji argumentu 1 z „const LoaderParams *” do „const int” Błąd 1 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int Błąd 2 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*" Błąd 3 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int Błąd 4 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*" Błąd 5 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int Błąd 6 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*" Błąd 8 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int Błąd 9 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*" |