Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 Bialy ekran po dodaniu zmiennej

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-25 19:24
Autor Wiadomość
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 Bialy ekran po dodaniu zmiennej
» 2014-05-25 15:37:35
Witam,
Mam dość nietypowy problem.
Piszę grę Snake w SFML 2.0 i wszytko ładnie działa dopóki nie musiałem dodać kolejnej tekstury do gry otóż po stworzeniu kolejnej zmiennej sf::Texture zmienna;
Gra odpala się ale jest tylko bialy ekran i gra się zawiesza. Problem jest o tyle dziwny, że jak usunę te zmienną to gra działa. Co ciekawe powyżej jest zadeklarowanych jakiś 20 zmiennych tego samego typu, po dodaniu kolejnej problem wraca.
Jakieś pomysły czemu tak się dziele ?
Pozdrawiam.
P-110836
vothan
» 2014-05-25 15:40:42
pewnie nie można więcej dopisać tego rodzaju zmiennej ale to tylko moje przypuszczenia.
P-110838
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-25 15:44:04
Kiedy utworzę zmienną tego typu wewnątrz jakiejś metody to wtedy program działa.
P-110839
Jacob99
» 2014-05-25 15:45:39
możesz pokazać kod?
P-110840
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-25 15:48:52
Program ma ponad tysiąc linii ale wrzucę kod z nagłówka w którym występuje błąd po dodaniu kolejnej zmiennej.

C/C++
#include <iostream>
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <SFML\System.hpp>
#include <SFML\Audio.hpp>
#include <SFML\Network.hpp>
#include <Windows.h>
#include <string>
#include <cstdlib>
#include <fstream>
#include <sstream>
#include <ctime>

#define MENU 1
#define GAME 2
#define END 3
#define OPTION 6
#define UP 11
#define DOWN 12
#define LEFT 13
#define RIGHT 14



using namespace std;

class Snake
{
   
    float x_snake, y_snake, long_snake;
   
public:
    Snake( int = 0, int = 0 );
   
    float x();
    float y();
    void set_x( float );
    void set_y( float );
    void update_x( float );
    void update_y( float );
    bool check_end();
   
};

class Apple
{
   
    float apple_x, apple_y;
   
public:
   
    void rand_apple( int[], int[], int );
    int x();
    int y();
    bool check_crash( int, int );
    void test();
   
};

class Gra
{
   
    sf::Font czcionka;
    fstream lang;
    string config[ 100 ];
    string lang_file[ 100 ];
    sf::Texture t_up;
    sf::Texture t_down;
    sf::Texture t_left;
    sf::Texture t_right;
    sf::Texture t_body;
    sf::Texture t_background;
    sf::Texture t_apple;
    sf::Texture t_option;
    sf::Texture t_trip_left;
    sf::Texture t_trip_leftB;
    sf::Texture t_trip_right;
    sf::Texture t_trip_rightB;
    sf::Texture t_splash;
    sf::Texture t_splashMini;
    sf::Texture t_soundUPB;
    sf::Texture t_soundUP;
    sf::Texture t_soundDOWN;
    sf::Texture t_soundDOWNB;
    // TUTAJ JAK DODAM KOLEJNA ZMIENNA POWSTAJE TEN BŁĄD
   
   
public:
    sf::RenderWindow * WindowApp;
    int STATE;
    int long_snake;
    int points;
    Gra( string[], int, sf::RenderWindow & win );
    void menu();
    int engine();
    int game();
    void option();
    void pause();
    int send_game( int );
   
};
P-110841
Jacob99
» 2014-05-25 15:53:39
Nie wiem dlaczego nie można dodać więcej, ale może spróbuj tablicy lub vectora.
P-110842
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-25 15:56:53
Błąd powtarza się nawet dla zadeklaruje zmienne wbudowanie int czy char.
Chyba, że dodam jako public wtedy program działa.
Nic już nie rozumiem.
P-110845
pekfos
» 2014-05-25 16:07:00
Podaj cały kod.
P-110847
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona