Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[allegro] Program wysypuje się po zmianie stanu

Ostatnio zmodyfikowano 2009-10-30 19:29
Autor Wiadomość
cusek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[allegro] Program wysypuje się po zmianie stanu
» 2009-10-30 16:13:32
Witam,

Piszę grę na konkurs i mam pewien problem gra wysypuje mi się przy wejściu w konkretny stan mianowicie do właściwej gry
Menu pojawia się prawidłowo klikam 1 w celu uruchomienia gry, ładuje się poprawnie i po chwili crash systemowy.

Zamieszczam kod:

http://wklej.to/ScFM

Oraz archiwum z wszystkimi plikami programu:

http://www.sendspace.com/file/30725x

Mam też błędy przy za komentowanych blit`ach tych z nazwami "belka_***"

Jak by ktoś mógł poddać to diagnozie;)

Pozdrawiam
P-11161
malan
» 2009-10-30 16:23:40
Dobrze by było gdybyś zmienił
set_color_depth( 16 );
... na:
set_color_depth( 32 );

clear_to_color( screen, makecol( 128, 128, 128 ) );
To umieść w głównej pętli ( while(!key[KEY_12]) ).

Poczytaj o podwójnym buforowaniu
P-11163
DejaVu
» 2009-10-30 19:00:33
Sprawdź tą linijkę:
C/C++
blit( ludek, screen, 0, 0, x, y, ludek->w, ludek->h );
Konkretniej: ustaw x = 0 i y = 0 na początku. Zakładając, że grafika jest poprawnie załadowana to program nie powinien się wysypać.
P-11166
cusek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-10-30 19:29:57
Zrobiłem bufor, dzięki;)
Okazało się że program wypisywał bo nie było obrazka w katalogu.
A błędy co do belek powstawały przez brak , po 0.

Tak więc na przyszłość wiem tyle UWAŻNIE;)

Dzięki;)

[SOLVED]
P-11167
« 1 »
  Strona 1 z 1