Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Instalacja GLUT

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-06 19:32
Autor Wiadomość
include
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Instalacja GLUT
» 2014-06-03 06:57:14
Siemanko po raz kolejny :D ! Tym razem mam pewien problem z instalacją OpenGL Utility Toolkit (GLUT)

Otóż robiłem tak:

Instalacja Code::Blocks
Pobranie GLUT 3.6
Wypakowanie na pulpit pod nazwą glut-3.6
Kopiowanie tego co w glut-3.6/incude do MinGW/include
Kopiowanie tego co w glut-3.6/lib do MinGW/lib
Potem wg tego http://cpp0x.pl/artykuly/?id=48 i utknąłem na linkowaniu bibliotek - piewszy raz instaluję bibliotekę i kompletnie nie wiem co tu wpisać (pomożecie :) ? )

Nie wiem czy czegoś nie pominąłem, gdyby tak było to prosiłbym o wskazanie co źle zrobiłem lub jakąś pomoc z Waszej strony :)
P-111339
Jacob99
» 2014-06-03 08:24:44
W jaki sposób "utknąłeś"?

Co do instalacji bibliotek to kilka uwag:

1. Biblioteka powinna być oddzielona od folderu kompilatora, ponieważ to ułatwia używanie (chociaż nie jest to konieczne).

2. Jak masz już wypakowaną bibliotekę do np. pulpitu "C\Users[nazwa użytkownika]\Desktop" to w opcjach projektu wybierasz build options ->(Musi być ustawiona opcja dla wszystkich trybów)  Search directories -> compiler (ustawiasz ścieżkę do folderu z include'ami)-> linker (ustawiasz ścieżkę do folderu z libami)-> Linker settings -> link libraries(dołączasz potrzebne biblioteki) .

Dobrym wzorem instalacji biblioteki w C::B jest SFML. Oficjalny tutorial SFML and Code::Blocks
P-111340
include
Temat założony przez niniejszego użytkownika
#EDIT
» 2014-06-06 19:32:18
Gdy linkuje libki to muszę linkować tylko te które wpiszę po dyrektywie #include <cos_tam> w kodzie czy wszystkie jakie mam w folderze ?


JUŻ WIEM CO ŹLE ZROBIŁEM !
Haha, pobrałem kod źródłowy a nie biblioteki xD
Dzięki za pomoc, już dalej sobie poradzę sam :)
P-111590
« 1 »
  Strona 1 z 1