[SFML 2.0] Łączenie obiektów.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-05 17:18
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Łączenie obiektów. » 2014-06-05 17:10:43 Witam, Mam do was pytanie, otóż próbuję stworzyć metodę w C++ && SFML do której podaje się parametry wielkość prostokąta, pozycję, i tekst. Otóż funkcja ma(będzie miała) za zadanie stworzyć prostokąt, a następnie "wpisać" do niego podany tekst. Niby wszystko ok ale jest mały problem otóż nie chce, żeby funkcją od razu rysowała podany prostokąt z tekstem tylko chcę aby zwracała wynik tego połączenie. Istnieje jakiś sposób aby połączyć te obiekty i w jedno i w takiej postaci je zwrócić? Próbowałem stworzyć sf::window RET i następnie dorysować do niego metodą draw te obiekty i zwrócić RET ale: 1. Nie można zwracać obiektu sf::window (wyskakuje jakiś plik nocopyable). 2. Jeśli dałoby się zwrócić sf::Window to mógłbym tę klasę dopisać do mojego istniejącej już klasy okna a następnie mógłbym to rysować w dowolnym momencie ? 3. Może istnieją inne sposoby aby połączyć te obiekty w jedno i je zwrócić?
Taka metodą na pewno bardzo by mi się przydała w tym momencie :) Pozdrawiam.
|
|
pekfos |
» 2014-06-05 17:16:44 sf::RenderTexture |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-05 17:18:42 Dziękuje. Nawet po przeczytaniu dokumentacji człowiek wszystkiego nie ogarnie ;) |
|
« 1 » |