Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Łączenie obiektów.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-05 17:18
Autor Wiadomość
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Łączenie obiektów.
» 2014-06-05 17:10:43
Witam,
Mam do was pytanie, otóż próbuję stworzyć metodę w C++ && SFML do której podaje się parametry wielkość prostokąta, pozycję, i tekst.
Otóż funkcja ma(będzie miała) za zadanie stworzyć prostokąt, a następnie "wpisać" do niego podany tekst.
Niby wszystko ok ale jest mały problem otóż nie chce, żeby funkcją od razu rysowała podany prostokąt z tekstem tylko chcę aby zwracała wynik tego połączenie. Istnieje jakiś sposób aby połączyć te obiekty i w jedno i w takiej postaci je zwrócić?
Próbowałem stworzyć sf::window RET i następnie dorysować do niego metodą draw te obiekty i zwrócić RET ale:
1. Nie można zwracać obiektu sf::window (wyskakuje jakiś plik nocopyable).
2. Jeśli dałoby się zwrócić sf::Window to mógłbym tę klasę dopisać do mojego istniejącej już klasy okna a następnie mógłbym to rysować w dowolnym momencie ?
3. Może istnieją inne sposoby aby połączyć te obiekty w jedno i je zwrócić?

Taka metodą na pewno bardzo by mi się przydała w tym momencie :)
Pozdrawiam.
P-111482
pekfos
» 2014-06-05 17:16:44
sf::RenderTexture
P-111484
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-05 17:18:42
Dziękuje. Nawet po przeczytaniu dokumentacji człowiek wszystkiego nie ogarnie ;)
P-111485
« 1 »
  Strona 1 z 1