Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] sf::RenderTexture - daje odbicie lustrzane

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-15 01:22
Autor Wiadomość
Glazus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] sf::RenderTexture - daje odbicie lustrzane
» 2014-06-14 22:53:43
Witam.

Dzisiaj natknąłem się na dziwny problem, którego nie jestem w stanie sam rozwiązać. Pisząc prostą gierkę mam potrzebę skorzystać z
sf::RenderTexture
.

Problem w tym, że uzyskuję... Lustrzane odbicie.

C/C++
sf::RenderTexture renderTexture;
renderTexture.create( 800, 600 );
// ...
sf::Text txt( "Test lustrzany", font, 30 );
sf::Sprite sprajt;

// ...

while( true )
{
    // ...
   
    renderTexture.clear( sf::Color::Black );
    renderTexture.draw( txt );
    renderTexture.display();
    sprajt.setTexture( renderTexture.getTexture() );
   
    Window.draw( sprajt );
   
}

Obraz w osi OY jest w porządku, natomiast względem osi OX uzyskuję lustrzane odbicie.

Spotkał ktoś się z czymś takim? Nie mam pojęcia z czego to wynika.
P-112091
MrPoxipol
» 2014-06-15 01:02:30
Daj jakiś kod krótki kod, który można by było szybko odpalić i przetestować (nie każdy ma czas).
P-112094
Glazus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-15 01:22:45
Problem rozwiązany. Okazuje się, że jednak w swoim kodzie nie miałem wywołanej metody
sf::RenderTexture::display()
 co było przyczyną problemu. Sporo czasu przez tak głupie przeoczenie (chociaż zastanawia mnie czemu taki był efekt tego przeoczenia...).
P-112095
« 1 »
  Strona 1 z 1