[SFML] sf::RenderTexture - daje odbicie lustrzane
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-15 01:22
Glazus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] sf::RenderTexture - daje odbicie lustrzane » 2014-06-14 22:53:43 Witam. Dzisiaj natknąłem się na dziwny problem, którego nie jestem w stanie sam rozwiązać. Pisząc prostą gierkę mam potrzebę skorzystać z sf::RenderTexture . Problem w tym, że uzyskuję... Lustrzane odbicie. sf::RenderTexture renderTexture; renderTexture.create( 800, 600 );
sf::Text txt( "Test lustrzany", font, 30 ); sf::Sprite sprajt;
while( true ) { renderTexture.clear( sf::Color::Black ); renderTexture.draw( txt ); renderTexture.display(); sprajt.setTexture( renderTexture.getTexture() ); Window.draw( sprajt ); } Obraz w osi OY jest w porządku, natomiast względem osi OX uzyskuję lustrzane odbicie. Spotkał ktoś się z czymś takim? Nie mam pojęcia z czego to wynika. |
|
MrPoxipol |
» 2014-06-15 01:02:30 Daj jakiś kod krótki kod, który można by było szybko odpalić i przetestować (nie każdy ma czas). |
|
Glazus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-15 01:22:45 Problem rozwiązany. Okazuje się, że jednak w swoim kodzie nie miałem wywołanej metody sf::RenderTexture::display() co było przyczyną problemu. Sporo czasu przez tak głupie przeoczenie (chociaż zastanawia mnie czemu taki był efekt tego przeoczenia...). |
|
« 1 » |